כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
מעצרים רבים

אלפי פרו פלסטינים מפגינים בניו יורק לקראת נאום נתניהו

אלפי פרו פלסטינים מפגינים ברחובות ברחבי מנהטן תוך קריאות נגד ראש הממשלה נתניהו שהגיע לניו יורק לקראת נאומו בעצרת הכללית של האו"ם. חלק מהמפגינים קראו "נתניהו, נתפוס אותך" מחוץ למלון בו הוא שוהה

אלפי פרו פלסטינים מפגינים בניו יורק לקראת נאום נתניהו
נתניהו באו"ם. צילום: צילום: קובי גדעון - לע"מ

אלפי מפגינים יצאו לרחובות מנהטן במחאה על מלחמתה של ישראל בעזה והתקיפות האחרונות שלה בלבנון. המפגינים תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע לניו יורק לקראת הנאום המתוכנן היום בפני העצרת הכללית של האו"ם. 

מהרגע שנתניהו הגיע למנהטן אתמול, החלו הפגנות גדולות בכמה רחובות ברחבי האזור בו הוא תוכנן לעבור. המפגינים קראו "לתת דין וחשבון בנוגע לזוועות שביצע נתניהו והצבא הישראלי נגד העם הפלסטיני בשנה האחרונה". 

הפעילים מתכננים להמשיך בהפגנותיהם לאורך כל שהותו של נתניהו בניו יורק, במטרה ללחוץ על משלחות המשתתפות בעצרת הכללית לפעול במהירות לסיום המלחמה. 

מחאה התקיימה מחוץ למלון שבו שוהה נתניהו, בנוכחות מאות מפגינים אנטי-ישראלים. הקהל צעק: "נתניהו, אנחנו נתפוס אותך". במקום נעצרו מספר מפגינים לאחר עימותים שפרצו מול המשטרה. 

אחד המשתתפים בהפגנה מול האו"ם אמר: "נתניהו ישקר לעולם, בדיוק כמו ששיקר לנו הישראלים. תפסיקו להרוג ילדים, תסיימו את המלחמה, תחתמו על הסכם, תחזירו את החטופים הביתה. אין פתרון צבאי"

בנימין נתניהו פעילים פרו פלסטינים האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}