כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
בנאומו באו"ם

דיווח: נתניהו שוקל להודיע על סיום הלחימה העצימה בעזה

נתניהו שוקל להודיע באו"ם: סיימנו את הלחימה העצימה בעזה. ראש הממשלה עדכן שרים שהוא בוחן אפשרות לכלול בנאומו מחר את המעבר למה שמכונה "שלב ג'" ברצועה - אך עשוי לחזור בו עקב תגובות הימין למתווה הפסקת האש

דיווח: נתניהו שוקל להודיע על סיום הלחימה העצימה בעזה
נתניהו באו"ם צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להצהיר במהלך נאומו העצרת הכללית של האו"ם על סיום השלב העצים של הלחימה ברצועת עזה ומעבר לשלב ג של פשיטות ממוקדות.

הפרשן נדב איל ישראל שמפרסם את הדברים כותב: "בחלק מהשיחות עם ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, הועלתה האפשרות שנתניהו יצהיר באו"ם כי שלב הלחימה העצימה ברצועת עזה מסתיים".

לדברי איל, "הרדיפה אחרי חמאס ומתכנני הטבח תימשך – אך עוברים למה שמכונה במערכת הביטחון "שלב ג'". נכון לשעת הפרסום, זה אמור להיות חלק מנאומו של נתניהו; שרים עודכנו בכך. זה הכי קרוב להודעה על סיום המלחמה ששמענו. לא צריך להפריז: זהו צעד טקטי, בעיקרו. מילולי. ולאור תגובות הימין למתווה כולו, ייתכן שיימחק לגמרי".

בתוך כך, גורם פוליטי שוחח רבות בחודשיים האחרונים עם נתניהו אמר: "הוא נהיה נלהב לגבי הצפון. בתחילת המלחמה הוא לא רצה לשמוע מזה. תדרך כל מי שזז שאסור להיכנס למלחמה כוללת עם חיזבאללה. היום? עם ההצלחות בא התיאבון".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה חיזבאללה לבנון העצרת הכללית של האו"ם מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}