כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
הלחץ גובר

בן גביר לראה"מ: הפסקת אש? "לא נהיה מחויבים לקואליציה"

השר בן גביר לרה"מ: במידה ותיחתם הפסקת אש זמנית, עוצמה יהודית אינה מחויבת לקואליציה. אם ההפסקה הזמנית הופכת לקבועה – נתפטר מהממשלה

בן גביר לראה"מ: הפסקת אש? "לא נהיה מחויבים לקואליציה"
איתמר בן גביר צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שהודיע היום (חמישי) בתום ישיבת הסיעה של עוצמה יהודית שכונסה על רקע המגעים בין ישראל לחיזבאללה להסכם הפסקת אש כי במידה ותיחתם הפסקת אש זמנית, עוצמה יהודית לא תהיה מחויבת לקואליציה.

בן גביר אמר: "הדבר הבסיסי והמובן ביותר הוא שכאשר האויב שלך על הברכיים, אתה לא מאפשר לו להשתקם, אלא פועל להכרעתו וחותר להבסתו. ואם אתה לא עושה זאת – אתה משדר חולשה, מסכן את ביטחון אזרחיך, ומוכיח כי אין בכוונתך לנצח.

לכן סיעת עוצמה יהודית בראשותי מודיעה לראש הממשלה: במידה ותיחתם הפסקת אש זמנית עם חיזבאללה, סיעת עוצמה יהודית מסירה מעליה כל מחויבות קואליציונית – על כל המשתמע מכך: לא להצבעות, לא לישיבות הממשלה והקבינט, ולכל פעילות קואליציונית. לא נפקיר את תושבי הצפון. כל יום בו הפסקת האש הזו תהיה בתוקף וישראל לא תילחם בצפון – עוצמה יהודית אינה מחויבת לקואליציה".

הוא הבהיר: "במידה והפסקת האש הזמנית תהפוך לקבועה במסגרת "מתווה" כלשהו, שפירושו חריצת גורלם של תושבי הצפון לחסדי החיזבאללה – יתפטרו כל שרי וחברי הכנסת מעוצמה יהודית מהממשלה והקואליציה".

מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}