כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
מתוך השבר

״בין זכרון לחיים״: כנס לייב של ׳תורת הנפש׳ בעשרת ימי תשובה

איך קמים מתוך השבר, כיצד מתמודדים עם הזכרונות והתחושות של השנה החולפת ובאים מוכנים ליום כיפור? הרב שמואל אליהו ומיטב מרצי ״תורת הנפש״ בכנס התעוררות: יום ראשון, ד׳ תשרי (06.10) ההרשמה ללא עלות

״בין זכרון לחיים״: כנס לייב של ׳תורת הנפש׳ בעשרת ימי תשובה
הרב שמואל אליהו צילום: David Cohen/Flash90

השנה שעברנו הייתה אחת הקשות והמטלטלות שידענו כעם וכמדינה. אירועי שמחת תורה ה-7.10 והשבר שפקד אותנו באותו יום עדיין צרובים בלב והמציאות הביטחונית והמלחמה שעדיין משתוללת מוסיפות לתחושת חוסר הוודאות הכללית והנפש שלנו מחפשת דרך להתגבר ולהתחזק.

בין ראש השנה לכיפור בערב ה 07.10 ובלב עשרת ימי תשובה, מכללת ׳תורת הנפש׳ ללימודי פסיכולוגיה יהודית שהקים הרב יצחק גינזבורג, מזמינה את הציבור הרחב למשדר התעוררות בלייב להתחזק, לקבל תקווה ולהתמודד עם הפצעים הכואבים של השנה האחרונה ולענות על השאלה החשובה: ״איך קמים מתוך השבר הזה״?

להרשמה לכנס הלייב ללא עלות>>>

יח"צמפגש על תורת הנפשצילום: יח"צ

״האמונה היא לא רק מושג שאנחנו נתפסים בו, משהו ׳וירטואלי׳, מין ידיעה שאנחנו כיהודים מאמינים שיש בורא שמנהל את הכל. 

כשאנחנו מחברים את האמונה לחיי היומיום ולומדים להסתכל במשקפיים הנכונות על המציאות, האתגרים והמשברים שפוקדים אותנו, האמונה הופכת לכח מחזק ולכלי שעוזר לנו להתגבר ולהתמודד עם המשבר והיא מאזנת וממלאת אותנו באור ובתעצומות נפש,״  אומר לנו הרב נעם שפירא מרצה במכללה.

יח"צבין זיכרון לחייםצילום: יח"צ

כנס הלייב הזה הוא הזדמנות לעצור לרגע לחשבון נפש, לחזור לאותן שעות של שמחת תורה, למקום בו הרגשנו שהכל נאבד והקרקע נשמטה לנו מתחת לרגליים,לזכור, להתחבר וללמוד  איך להחיות מחדש כל נפילה וכל משבר אישי או לאומי ולהפוך אותו  בעזרת ה׳ להזדמנות להתעוררות פנימית וצמיחה מחודשת. 

עם ההסתכלות הנכונה נגיע ליום הכיפורים מוכנים ברמה האישית, הנפשית, הלאומית.

הכנס יתקיים ללא עלות ביום ראשון | ד׳ תשרי 06.10 בשעה 20:30 בזום. להרשמה ללא עלות>>>
 

תורת הנפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}