כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
ככה זה מתחיל

מנהרות טרור ביו"ש? בור בעומק שני מטרים נמצא במרחב ג'נין

בצבא הדגישו כי התשתית חפורה בעומק שני מטרים ללא פתח יציאה, ולא נמצאו בה אמצעי לחימה או חשודים: "התשתית נמצאת במעקב של צה״ל ותטופל באמצעי שונים"

מנהרות טרור ביו"ש? בור בעומק שני מטרים נמצא במרחב ג'נין
פעילות הכוחות בג'נין צילום: דובר צה"ל

ניסיון לחפור מנהרות טרור ביו"ש? דובר צה"ל עדכן היום (חמישי) כי במהלך מבצע של כוחות צה"ל אמש במרחב ג'נין, כוחותינו איתרו בור חפור בחצר של בית, בעומק מרחב אזרחי, במרחק של מעל שישה ק"מ ממרחב התפר. 

בצבא הדגישו כי התשתית חפורה בעומק שני מטרים ללא פתח יציאה, ולא נמצאו בה אמצעי לחימה או חשודים. עוד נמסר: "התשתית נמצאת במעקב של צה״ל ותטופל באמצעים מבצעיים שונים".

לפני שבועיים, במהלך המבצע בצפון השומרון, נמצא מתווה תת-קרקעי סמוך לבית חולים הנמצא בתוך מחנה טולכרם. הפיר באורך עשרה מטרים, ללא פתח יציאה, היה ככל הנראה בשלבי בנייה. הכוחות החלו לחקור את הפיר. התוואי התת קרקעי 1.3 קילומטרים בקו אווירי מגדר קו התפר, בעומק השטח הפלסטיני.

בנוסף, בחודש יולי נעצרו לחקירת שב"כ מחמד טריק, בן 19 ואמין קטאש, בן 20 תושבי מחנה הפליטים עקבת ג'אבר הסמוך ליריחו, בחשד כי הקימו חוליית טרור שמטרתה מימוש פיגועים כנגד כוחות צה"ל ואזרחי ישראל. בחקירה עלה כי החולייה חפרה בור בו תכננה להסתיר את החטופים. פתח הבור הוסווה ואותר בסמוך לביתו של אחד מחברי חולייה.

צה"ל ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}