כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
אירוע מבעית

התיק נסגר ונפתח שוב: ייחקר נהג אוטובוס שאיים ברצח על נוסע חרדי

הנוסע שאל את הנהג מדוע לא עצר. בתגובה איים עליו הנהג: "כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ועורף לך את הראש". הנוסע התלונן על האירוע במשטרה אך התיק נסגר ובעקבות פניית ארגון חוננו נפתח התיק מחדש

תמונת ארכיון
תמונת ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה הודיעה כי תחקור אירוע מלפני כשנה בו איים נהג אוטובוס של חברת אגד על נוסע חרדי ברצח לאחר שזה העיר לו כי לא עצר לו בתחנה בה המתין. הנהג אמר לנוסע בתגובה לשאלתו: "כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש".

הנוסע הגיש תלונה על האירוע במשטרה אך זו סגרה את התיק כעבור יומיים בלבד. עו"ד חיים בלייכר הגיש ערר על החלטת המשטרה לפרקליטות שהובילה לפתיחת התיק מחדש. 

בערר שהגיש מתאר עו"ד בלייכר את האירוע: "מרשי עמד בתחנת ירמיהו/אלקנה בירושלים, כאשר הגיע למקום קו 65 של אגד. הנהג לא עצר בתחנה והמשיך בנסיעה. מרשי התקדם ברגל לתחנה הבאה ושם עלה על האוטובוס. לאחר עלייתו שאל את הנהג מדוע לא עצר לו, והלה טען שהאוטובוס עמוס. מרשי טען כנגדו שזה לא קשור לכמות האנשים, ואז החל הנהג לצעוק בפראות על מרשי "אתה לא תגיד לי מה לעשות".

"בשלב מסוים עצר הנהג וקם מהכיסא, ואז צעק על מרשי -  "אתה לא תגיד לי מה לעשות, כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש". בהגיעו לתחנת ירמיהו/ארגמן הנהג הרים את בלם היד ופתח את הדלת של מקומו כמתכונן להתנפל על מרשי. למותר לציין את החרדה והפחד שהיו מנת חלקו של מרשי ברגעים מצמיתים אלו. מרשי ברח לאחורי האוטובוס, והנהג שב למקומו. בתחנה הבאה נאלץ מרשי לרדת שכן חשש לחייו", תיאר בלייכר. 

עו"ד בלייכר מסר: "אנו מברכים על פתיחת התיק מחדש ומקווים כי ימוצה הדין עם הנהג האלים המהווה פצצה מתקתקת כלפי ציבור הנוסעים".

בחברת אגד בחרו שלא להגיב לכתבה.

משטרת ישראל חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}