כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
הותר לפרסם

הפיגוע הפלילי הרצחני ברמלה: שני חשודים נוספים נעצרו

שני חשודים נוספים נעצרו בחשד לביצוע הפיגוע הפלילי הרצחני ברמלה שאירע לפני כשבועיים בו נהרגו ארבעה בני אדם כתוצאה משריפה שפרצה בחנות עקב השלכת רימון רסס

הפיגוע הפלילי הרצחני ברמלה: שני חשודים נוספים נעצרו
ההרס כתוצאה מהפיצוץ ברמלה צילום: דוברות המשטרה

חשודים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע הפלילי הרצחני ברמלה שאירע לפני כשבועיים בו נהרגו ארבעה בני אדם כתוצאה משריפה שפרצה בחנות עקב השלכת רימון רסס לעבר רכב סמוך וזאת במסגרת סכסוך בין משפחות פשע ברחוב הערבי.

כעת (רביעי) מפרסמת המשטרה כי בהתאם לצמצום צו אסור פרסום, היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה 2 חשודים נוספים, בגיר וקטין תושבי רמלה, בחשד למעורבות באירוע פיצוץ הרכב.

מחקירה ראשונית שביצעה המשטרה בזירת האירוע, הובילה למעצר מהיר של קטין כבן 17 תושב רמלה כיממה אחר האירוע, בחשד למעורבות ומעצרו הוארך עד יום חמישי. 

כאמור, עם התפתחות החקירה, ניתן לפרסם כעת, במגבלות הצא"פ, כי ימ"ר מרכז עצרה 2 חשודים נוספים במעורבות, בני משפחתו של העצור הראשון, האחד קטין כבן 17 ונוסף בשנות ה-50 לחייו. 

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בימ"ש האריך את מעצרו של הקטין עד תאריך 29.9.24 ושל הבגיר עד תאריך 1.10.24.

מעבר לכך מדגישה המשטרה כי כל שאר פרטי החקירה, לרבות נסיבות וממצאים שהובילו למעצרם חוסים תחת צו אסור פרסום, כמו גם אסור פרסום כל פרט העלול להביא לזיהוי חשודים, בפרט אלה שהנם קטינים.

פיגוע פלילי רמלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}