כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
במגזין הבריטי

המאמר המצמרר של משפחות ששת החטופים שנרצחו: "הוציאו להורג את יקירנו מטווח אפס"

משפחות ששת החטופים שנרצחו במנהרה ברפיח כתבו מאמר מיוחד למגזין "טיים" הבריטי, ובו ביקשו ממנהיגי העולם לפעול למען עסקת חטופים. המשפחות כתבו על ילדיהן: "הם היו במנהרה עם מינימום חמצן, ללא אור או מים זורמים"

המאמר המצמרר של משפחות ששת החטופים שנרצחו: "הוציאו להורג את יקירנו מטווח אפס"
תוואי המנהרה שהושמדה צילום: דובר צה"ל

קרובי משפחותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי הירש גולדברג-פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו הי"ד שגופותיהם אותרו במנהרה ברפיח לאחר שנרצחו באכזריות רבה בידי מחבלי החמאס, פירסמו מאמר משותף במגזין "טיים" הבריטי. 

המשפחות פתחו: "ביום שבת, 7 באוקטובר, אהובינו ו-245 אזרחים נוספים נחטפו מאיתנו באכזריות על ידי מחבלי חמאס. כרמל ביקרה את הוריה בקיבוץ בארי. אלמוג, אלכסנדר, עדן, הירש ואורי חגגו שלום וחופש בפסטיבל הנובה. הם נחטפו לעזה, חלקם עם פציעות אנושות. הם הוחזקו בתנאים אומללים במשך 328 ימים. ב-29 באוגוסט, הם נורו בראשם, בידיהם, בכתפיהם ובמקומות אחרים בגופם הרעב".

המשפחות הוסיפו לתאר: "הם היו במנהרה עם מינימום חמצן, ללא אור או מים זורמים. שובי החמאס הוציאו להורג את יקירנו מטווח אפס".

עוד כתבו המשפחות: "זה היה חמאס שלקח את יקירינו, עינה אותם ולחץ על ההדק. אבל רבים אחרים לא הצליחו להציל אותם. למנהיגים בישראל היו הזדמנויות להגיע להסדר, אך הם בחרו שלא. הבחירות הללו יהיו המורשת הניצחית של אותם מנהיגים", כך לפי "חדשות 12". 

בהתייחסם למפגשים עם מנהיגים ברחבי העולם כתבו הקרובים: "אנשים עם כוח הבטיחו, הנהנו, החזיקו את ידינו, בכו איתנו וחיבקו אותנו חזק. אבל הם לא הצליחו לספק תוצאות".

עוד כתבו: "שחקנים מרושעים ברחבי העולם צופים, לומדים ומתכננים. ההשלכות על הביטחון העולמי רחבות בהרבה מישראל ומעזה. עתידה של האנושות מונח על כף המאזניים. הגיע הזמן להשתמש בכוח שיש לכם ולעשות טוב יותר".

המשפחות חתמו את המאמר: "אלמוג, אלכסנדר, כרמל, עדן, הירש ואורי לא יחזרו. לזכרם, אנו מפצירים בכם: פעלו כעת כדי להחזיר הביתה את 101 אחיהם ואחיותיהם שעדיין נמצאים בעזה. אם לא עכשיו, מתי?".

מגזין טיים רפיח חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}