כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מהפכה בעולם העסקים החרדי: ביזמקס משיק בית ספר חדשני לעסקים

מרכז החדשנות החרדי ביזמקס השיק את בית הספר החדש לעסקים, TheSchool באירוע שמשך אליו למעלה מ-200 בעלי עסקים

מהפכה בעולם העסקים החרדי: ביזמקס משיק בית ספר חדשני לעסקים
במגרש של הגדולים צילום: יח"צ

בערב מרשים באווירה עסקית מקצועית, השיק מרכז החדשנות החרדי ביזמקס את בית הספר החדש לעסקים, TheSchool. האירוע, שמשך אליו למעלה מ-200 בעלי עסקים חרדים, סימן את תחילתה של מהפכה בעולם העסקים החרדי. 

לפי מחקרים עדכניים, בעלי עסקים חרדים מרוויחים בממוצע 55% פחות מעמיתיהם הלא-חרדים. נתון זה היווה אחד הטריגרים המרכזיים להקמת בית הספר החדש. אליהו דינוביץ', מנכ"ל ביזמקס, הסביר: "ביזמקס ממלא תפקיד מרכזי בתהליך המקצועי של פיתוח בעלי עסקים חרדים. בית הספר החדש הוא צעד נוסף במתן כלים מתקדמים ליזמים מהמגזר." יהושע הס, מנכ"ל צפנת ומנהל בית הספר, הוסיף: "התוכנית שלנו נועדה לתת ליזמים מהקהילה החרדית את כל הכלים וההכשרה הדרושים כדי לפרוץ קדימה בעולם העסקי המודרני."

יח"צאירוע רב רושםצילום: יח"צ

טרם האירוע המרכזי, התכנסו חברי הבורד של בית הספר לדיון מעמיק על עתיד העסקים החרדיים. בין המשתתפים היו עמיר בירם - שותף מנהל ב-JTLV, אלון גל - מייסד תות תקשורת ותוצאות, עקיבא זורייבין - יו"ר ISA group, וחנוך הירשוביץ - מנכ"ל הירשוביץ 360. הדיון התמקד באתגרים הנוכחיים של העולם העסקי ובדרכים לנצל הזדמנויות גם במצבי חוסר ודאות.

במהלך האירוע התקיים פאנל שבו חלקו המשתתפים תובנות וטיפים לקהל אנשי העסקים החרדים. בין היתר, הודגשה חשיבות ייעול הזמן ובניית חזון עסקי ברור. אלון גל הדגיש: "בניית חזון ברור היא המפתח להצלחה ארוכת טווח. זה מה שמנחה אותך בקבלת החלטות יומיומיות."

את הגב והדחיפה להקמת בית הספר נתנו השותפים המייסדים של ביזמקס, הרשות לפיתוח ירושלים בהובלת המנכ"ל אייל חיימובסקי והסמנכ"ל מיכל נחמיאס, קרן קמ"ח וקרן אחים. בנוסף, חברו להקמת בית הספר גם בנק הפועלים בהובלתו של ישראל דקלבוים - מנהל תחום חרדים וכן הירשוביץ 360 בהובלתו של חנוך הירשוביץ אשר משמש גם כחבר בורד בבית הספר.

"כשהקמנו את קרן קמ"ח, התמקדנו בצורך של חרדים להתפרנס בדרגים ההתחלתיים של שוק העבודה", אמר באירוע מוטי פלדשטיין, מנכ"ל קרן קמ"ח. "היום אנחנו כבר עוסקים בבעלי עסקים ברמה גבוהה, המספקים פרנסה איכותית ומעסיקים עובדים נוספים מהקהילה, תוך שמירה על הזהות החרדית."

לדברי הרב מרדכי אייכלר יו"ר בראשית וחבר הנהלת ביזמקס "היה חשוב לנו מאוד לוודא שאת בית הספר יובילו יזמים בכירים ואנשי עסקים מובילים מהשורה הראשונה, כך שהתוכן המקצועי יהיה מבוסס על ניסיון אמיתי והצלחה מוכחת".

האירוע נחתם בהרצאה מעוררת השראה מאת מאיר בן שבת, ראש המל"ל לשעבר, שהשווה בין אתגרים ביטחוניים לעסקיים והדגים כיצד לזהות הזדמנויות במצבי משבר. עם השקת בית הספר החדש לעסקים, ביזמקס מסמן צעד משמעותי בקידום היזמות והעסקים במגזר החרדי ו מציב רף חדש של מקצועיות ושאיפה למצוינות בקרב היזמים החרדים.

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}