כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
המשחק החדש

המטרה - לצבור נקודות ולחסום את התקדמות היריבים

מועדים למשחק! "הקובייה" מציעים לחגי תשרי משחקים חדשים, שמבטיחים שעות של הנאה, חיזוק מיומנויות שונות מותאמות גיל וזמן איכות עם משפחה וחברים

המטרה - לצבור נקודות ולחסום את התקדמות היריבים
המשחקים החדשים צילום: באדיבות המצלם

זמן להתחדש, לפנק ולהתפנק - שלושה משחקים חדשים נחתו עכשיו בחנויות, בדיוק בזמן לקראת החגים, למתנות שכל אחד ישמח לקבל – גם אתם עצמכם. סימילו הוא משחק קלפים שיתופי, שהמהלך שלו מהיר, מותח ומשעשע עד מאוד, ותוכלו לשחק בו שוב ושוב.

אחד השחקנים מתבונן בכל הקלפים, עליהם איורים של בעלי חיים, ובוחר בליבו קלף אחד, מבלי לספר לאחרים מה הוא. בכל אחד מחמשת סבבי המשחק, הוא נותן לחבריו רמזים על הקלף הסודי, ועליהם להגיע להחלטה משותפת, אילו קלפים לא מתאימים לדעתם למידע שקיבלו, בתקווה שיגלו וינחשו נכונה, מהו הקלף הסודי. סימילו מיועד לשני שחקנים ומעלה מגיל 7 ומעלה, ומחירו 59.90 ₪. 

אם אתם אוהבים משחקים אסטרטגיים, או רוצים להתחיל לשחק בכאלו, תשמחו לשמוע, שרב המכר העולמי קרקסון, שנמכר במיליוני עותקים בעולם, הגיע כעת לארץ בעברית. קל מאוד ללמוד וללמד את מהלך המשחק, ויש לו רמות אתגר שונות ומגוונות. מפת המשחק בכל פעם נראית אחרת, כי השחקנים קובעים בעצמם היכן להוסיף אריחים של ערים, אזורי מרעה או דרכים, בצרפת של ימי הביניים, וגם אילו תפקידים יגלמו הדמויות - אבירים, איכרים, אצילים או עוברי אורח.

המטרה היא לצבור נקודות ולחסום את התקדמות היריבים. לקרקסון מצורפות גם שתי הרחבות, להגברת האתגר וההנאה: "הנהר" ו"הנוטרים", וניתן לשחק בו בין שניים לחמישה שחקנים מגיל 7 ומעלה. מחירו 179.90 ₪.

האנבי הוא משחק שיתופי משעשע במיוחד, שמאתגר את שיתוף הפעולה בין כולם וגם את הזיכרון. המטרה הקבוצתית היא ליצור מופע זיקוקים מרהיב לפי סדר מסוים של הקלפים. אבל הסיפור מסתבך, כי אף אחד לא רואה את הקלפים, שיש לו ביד – אלא רק את קלפי האחרים, וכמות העברת המסרים המותרת ביניהם – היא מצומצמת במיוחד. שניים עד חמישה שחקנים בגיל 7 ומעלה יתגלגלו מצחוק, והוא עולה 79.90 ₪. את כל משחקי הקובייה ניתן למצוא בנקודות המכירה המובחרות. שתהיה לנו שנה טובה.

קלפים משחקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}