כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
טכנולוגיה מתקדמת

כבר לא צריך מיחם: מהפכת המים החמים לשבת וחג

נעם 2 הוא הרבה יותר מסתם בר מים. זהו מכשיר חכם שתוכנן במיוחד להתמודד עם העומס והאתגרים של תקופת החגים, עם טכנולוגיה מתקדמת המבטיחה אספקה שוטפת של מים חמים לאורך כל החג והשבת

כבר לא צריך מיחם: מהפכת המים החמים לשבת וחג
קפה רותח צילום: שאטרסטוק

תקופת חגי תשרי מאופיינת בשרשרת בלתי פוסקת של שבתות וחגים, כשכל אחד מהם מביא עמו אינספור הזדמנויות לאירוח וסעודות חגיגיות. מראש השנה, דרך יום כיפור, סוכות ושמחת תורה, ועד לשבתות שביניהם - הבית הופך למרכז של פעילות משפחתית. בתקופה עמוסה זו, שבה המטבח פועל ללא הפסקה והאורחים באים וחוזרים שוב ושוב. אספקה אמינה של מים חמים וצלולים הופכת לצורך קריטי. הכירו את נעם 2 - בר המים המהפכני מבית אפיקים, שמביא פתרון מושלם לאתגר הייחודי של עונת החגים והאירוח הבלתי פוסק.

לוחצים כאן ומתקדמים לנועם 2>>>

טכנולוגיה מתקדמת להתמודדות עם אתגרי האירוח הרבים

נעם 2 הוא הרבה יותר מסתם בר מים. זהו מכשיר חכם שתוכנן במיוחד להתמודד עם העומס והאתגרים של תקופת החגים העמוסה. הטכנולוגיה המתקדמת שלו מבטיחה לכם אספקה שוטפת של מים חמים לאורך כל החג והשבת, ללא צורך בחימום - גורם קריטי כשמדובר בסעודות רבות ומתמשכות. בין אם מדובר בהכנת תה לאורחים הרבים, קפה לסיום הארוחה, או מים חמים להכנת מרק לסעודת החג, נעם 2 תמיד שם בשבילכם.

כשרות מהודרת

בתקופה של שבתות וחגים רבים הכשרות המהודרת של נעם 2 הופכת ליתרון משמעותי. גדולי הרבנים, ובראשם בד"צ מהדרין שבראשות הרב אברהם רובין שליט"א, והמכון המדעי-טכנולוגי להלכה, נתנו את אישורם למכשיר. נעם 2 עובר אוטומטית למצב שבת וחג ללא מגע יד אדם, מה שמאפשר שימוש רציף וללא חשש לאורך כל תקופת החגים - מראש השנה, דרך יום כיפור, סוכות, ועד שמחת תורה. זה מבטיח לכם שקט נפשי מוחלט בכל אחת מהסעודות הרבות של החג.

נוחות ובריאות לאורך כל סעודות החג

עם ריבוי הארוחות והאירוח האינטנסיבי בתקופת החגים, הנגישות למים חמים וצלולים הופכת לקריטית. נעם 2 מאפשר לכם להציע לבני המשפחה ולאורחים הרבים מים חמים לשתייה מרגיעה בכל שעה ביום, וכמובן גם מים קרים  לשתייה רגילה. זה יעזור לכם ולאורחיכם ליהנות מכל אחת מסעודות החג.

הפכו את עונת החגים לחוויה נעימה יותר

עם נעם 2 מבית אפיקים, תוכלו להתמקד במה שבאמת חשוב בחגים - המשפחה, האירוח והחוויה הרוחנית - בלי לדאוג לחימום מים חמים. הצטרפו למהפכה שמשנה את פני האירוח בחגים ובשבתות.


נעם 2 בר מים מים חמים בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}