כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
משט מיוחד

משפחות החטופים קוראים לחופש אל מול פסל החירות

המשלחת צפויה להיפגש עם ראשי מדינות ובכירים מכל העולם, ביניהם: נשיאי צ'כיה ובולגריה, מזכ"ל האו"ם, שר החוץ של האיחוד האירופי, שרי החוץ של צרפת, שבדיה, קנדה, מנהיגי דת ובכירים נוספים. כל זאת במטרה להגביר את המודעות בקרב הקהילה הבינ"ל לסוגיית החטופים

משפחות החטופים קוראים לחופש אל מול פסל החירות
המשט מול פסל החירות צילום: הקונסוליה הישראלית בניו יורק

משלחת המורכבת מעשרות משפחות חטופים וחטופות יצאה השבוע לניו יורק לפגישות עם גורמים מדיניים רמי דרג ולקיים פעילות הסברה ודיפלומטיה ציבורית סביב "שבוע המנהיגים" בעצרת האו"ם.

משלחת המשפחות ערכה היום משט הזדהות עם החטופים אל מול פסל החירות ומסביב לאי מנהטן בקריאה לשיחרורם המהיר של החטופים והחטופות. הספינה כללה שלט הקורא להשבת החטופים ודגלי ישראל לכל אורך הספינה. המשט זכה לקריאות תמיכה מקרב ספינות אחרות ששטו גם הן במקום וקיומו צפוי להיחשף ברשתות החברתיות השונות.

המשלחת המשותפת למנהלת משפחות החטופים והשבים במשרד ראש הממשלה, משרד החוץ, משלחת ישראל לאו"ם, הקונסוליה בניו יורק, אגף כוח אדם בצה"ל ומשרד הביטחון צפויה להיפגש עם ראשי מדינות ובכירים מכל העולם, ביניהם: נשיאי צ'כיה ובולגריה, מזכ"ל האו"ם, שר החוץ של האיחוד האירופי, שרי החוץ של צרפת, שבדיה, קנדה, נציג האפיפיור, שרי חוץ, מנהיגי דת ובכירים נוספים. כל זאת במטרה להגביר את המודעות בקרב הקהילה הבינ"ל לסוגיית החטופים, המוחזקים בעזה כבר כמעט שנה ולהביא להפעלת לחץ בינ"ל על חמאס וגורמי ההשפעה עליהם לשחרורם.

חטופים האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}