כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

"זה דור שזוכה לניסים גלויים בכל יום": יעקב שוואקי בראיון בלעדי לעמי מימון

במהלך ראיון מרגש ובלעדי בתוכנית "חידודון" של שר השמחה, עמי מימון, ברדיו "קול ברמה", התארח גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי לרגל הוצאת אלבומו החדש, "דור צמא לאור". הראיון לווה בהשמעת בכורה עולמית של שירים מהאלבום החדש שהושק הבוקר, וזכה להתעניינות רבה מצד מאזינים מכל רחבי העולם

"זה דור שזוכה לניסים גלויים בכל יום": יעקב שוואקי בראיון בלעדי לעמי מימון
שוואקי בראיון צילום: באדיבות

במהלך ראיון מרגש ובלעדי בתוכנית "חידודון" של שר השמחה, עמי מימון, ברדיו "קול ברמה", התארח גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי לרגל הוצאת אלבומו החדש, "דור צמא לאור". הראיון לווה בהשמעת בכורה עולמית של שירים מהאלבום החדש שהושק הבוקר, וזכה להתעניינות רבה מצד מאזינים מכל רחבי העולם.

ניסים גלויים בכל יום

שוואקי, שהתפרסם בזכות קולו המיוחד ושיריו שממלאים בהשראה ושמחה את עם ישראל, שיתף במהלך הראיון בתחושותיו לגבי התקופה הנוכחית. "זה דור שזוכה לניסים גלויים בכל יום," אמר שוואקי. לדבריו, למרות הקשיים והאתגרים שמביאים עמם הימים, הקב"ה מעניק לעם ישראל ניסים מופלאים, וזה מתבטא בשירים וברוח החיובית שהוא מבקש להפיץ דרך המוזיקה שלו.

חיבור לדברי הרב דוד פינטו

במהלך השיחה, סיפר שוואקי על דברים ששמע יום קודם לכן מהצדיק, הרב דוד פינטו מצרפת, במהלך הופעה גדולה שהתקיימה באולם בני האומה בירושלים. הרב פינטו, הידוע ברבים בכוח ברכותיו ועצותיו, נשא דברי חיזוק ושמחה לפני הציבור בהופעה והזכיר את חובתו של כל יהודי לשאוף לקרבת השם ולתשובה, במיוחד בימים אלה. שוואקי הביע את הערכתו העמוקה לרב וציין עד כמה דבריו מהדהדים בו ונותנים לו השראה גם בעבודתו המוזיקלית.הבחירות בארה"ב

לקראת סיום הראיון, עמי מימון שאל את שוואקי, שמתגורר בארצות הברית, מה דעתו לגבי הבחירות הקרובות לנשיאות בארה"ב ומי לדעתו ינצח. שוואקי, במענה חכם ומרשים, ציטט את פסוקי חז"ל, "לב מלכים ושרים ביד ה'" (משלי כ"א, א'), והוסיף שהכל בידי שמיים, ואין אדם יכול לנבא את התוצאה. "בסופו של דבר, הקב"ה הוא זה שמכוון את ההנהגה בעולם," אמר שוואקי.

הראיון הסתיים באווירה חגיגית עם ברכות הדדיות בין שוואקי לעמי מימון, ושוואקי הביע תקווה שהאלבום החדש יצליח לגעת בלבבות ויביא אור ושמחה לרבים.

האזנה לראיון המלא

מוזמנים להאזין לראיון המלא שהתקיים בתוכנית "חידודון", ולהנות מהשמעת הבכורה של השירים מתוך "דור צמא לאור", אלבומו החדש של יעקב שוואקי.

עמי מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}