כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
הטרגדיה הנוראית

אביו של מנדי ז"ל שנפטר לאחר שעבר חרם: "תדברו עם הילדים שלכם"

האב, ישראל בולטון סיפר על האירוע הטרגי: "הוא יצא החוצה בוכה ונסער, ניסו לנחם אותו, אנשים ביקשו ממנו להיכנס אבל הוא היה ילד מאוד רגיש, היה לו לב ענק"

אביו של מנדי ז"ל שנפטר לאחר שעבר חרם: "תדברו עם הילדים שלכם"
מנדי בולטון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

הילד מנחם מנדל בולטון ז"ל, בן 12 בלבד, נפטר אתמול לאחר שלקה בדום לב במהלך מסיבת בר מצווה של חברו לכיתה, ולאחר שעבר חרם מצד חבריו. 

אביו, ישראל בולטון, שיתף היום בראיון ל-i24NEWS על הערב הטרגי שהביא לסיום חייו של מנדי ז"ל: "הוא נגע באיזה עמוד של אחד מהאנשים הטכניים באירוע, שבתגובה צעק עליו וזה מאוד פגע בו. לאחר מכן, היה מעגל ריקודים שחברים שלו עשו שלא נתנו לו להצטרף אליו. אני לא יודע בדיוק מה קרה כי לא הייתי שם, אבל הוא יצא החוצה בוכה ונסער, ניסו לנחם אותו, אנשים ביקשו ממנו להיכנס אבל הוא היה ילד מאוד רגיש, היה לו לב ענק".

בהמשך, סיפר האב "הוא קרס על הדשא, ומאוחר יותר מורה לשעבר מצא אותו ללא הכרה ודופק". צוותי ההצלה הצליחו להחזיר לו את הדופק, אבל הוא כבר סבל ממוות מוחי ומאוחר יותר נפטר בבית החולים. 

אביו של מנחם מענדל ז"ל בראיון צילום: i24NEWS

האב שיתף במסקנותיו מהאירוע הקשה: "אני חושב שמאוד חשוב לציין את העניין הזה, אנחנו לא יכולים להאשים את הילדים, הם צריכים הכוונה וחינוך. לצערנו הרב משרד החינוך לא מספק חינוך אלא מוסד לימודים. אז גם למשרד החינוך אני לא יכול לבוא בדרישות. אבל אלה הילדים שלנו, הרבה פעמים הורים לא יודעים שהילד מבצע או חווה התעללות".

לדבריו: "המערכת אלופה בלספק תירוצים למה היא בסדר. הילדים שלנו הם האחריות שלנו. תדברו עם הילדים שלכם על הדברים האלה".

מנדי בולטון מנחם מנדל בולטון חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}