כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
מרגש

שנה אחרי: המתנדב שנפצע קשה בשביעי באוקטובר חוזר לפעילות

המתנדב הרב חיים סאסי הודה להנהלת איחוד הצלה ואמר: "מהיום בו נפצעתי לא היה לי ספק שברגע שאוכל אחזור בכל הכח לפעילות הצלת החיים בשדרות. הייתה לי את הזכות לתת מענה ולהציל חיים באחד הימים הקשים שעברו על עם ישראל והדבר שאני הכי רוצה כעת זה להמשיך את הפעילות החשובה הזו"

שנה אחרי: המתנדב שנפצע קשה בשביעי באוקטובר חוזר לפעילות
הרב חיים סאסי והאופנוע החדש צילום: איחוד הצלה

בטקס מרגש הוענק הערב (שלישי) אופנולנס מתקדם למתנדב איחוד הצלה הרב חיים סאסי משדרות.

הרב חיים סאסי, חובש איחוד הצלה מסניף שדרות שמשמש גם כרב האזורי של הארגון בעיר, נפצע קשה בחג שמחת תורה (7.10) כאשר מחבל שחדר לשדרות זמן קצר לאחר תחילת הלחימה, התבצר בתחנת המשטרה וירה בו כשניסה לחלץ את אחד השוטרים.

לאחר תקופת שיקום ארוכה החליט הרב סאסי לחזור להתנדב ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה. לצורך כך הותאם במיוחד אופנולנס בעל שני גלגלים קדמיים אשר יתאים לרב סאסי בעקבות הפציעה אותה עבר. 

באירוע מרגש שנערך הערב בבית המתנדב בשדרות הוענק לו האופנוע על ידי מנהל אגף מבצעים גלעד סלומון וראש הסניף נהוראי דרשן. 

המתנדב הרב חיים סאסי הודה להנהלת איחוד הצלה ואמר, ״מהיום בו נפצעתי לא היה לי ספק שברגע שאוכל אחזור בכל הכח לפעילות הצלת החיים בשדרות. הייתה לי את הזכות לתת מענה ולהציל חיים באחד הימים הקשים שעברו על עם ישראל והדבר שאני הכי רוצה כעת זה להמשיך את הפעילות החשובה הזו. אני מודה להנהלת איחוד הצלה אשר ליוו אותי לאורך כל התקופה הקשה וכעת דאגו לכלי מיוחד המותאם עבורי בכדי שאוכל להמשיך להציל חיים, ביום זה חשוב שנזכור שהנצח תמיד מנצח".

מנכ"ל איחוד הצלה פרופ׳ אהוד דודסון אמר, "בשביעי באוקטובר יצאו מאות מתנדבי איחוד הצלה לתוך התופת והצילו חיים תוך סיכון אישי רב. בלט ביניהם הרב חיים סאסי שאף נפגע במהלך הצלת חייו של שוטר בשדרות. הרב סאסי משמש לכולנו כסמל וכמופת כשבחר למרות הכל להמשיך בפעילות הצלת החיים למען תושבי שדרות".

אלי פולק משנה למנכ"ל איחוד הצלה,"הרב חיים סאסי הוא מתנדב גיבור, בשמחת תורה כאשר הבין שהוא יכול להציל חיים הוא יצא בלי לחשוב פעמיים תוך סיכון אישי עצום ואף נפצע במהלך פעילות זו. אני גאה שהרב סאסי מתנדב באיחוד הצלה ואני גאה בהחלטתו להמשיך להתנדב למרות הקושי והאתגר אחרי שנה לא פשוטה שעברה עליו בעקבות הפציעה. אני רוצה להודות בהזדמנות זו גם לראש הסניף נהוראי דרשן וחברי סניף שדרות היקרים שעומדים שנים רבות בהסלמות ובזמנים לא פשוטים וממשיכים להציל חיים בהתנדבות מלאה".

מנהל אגף מבצעים גלעד סלומון מסר לרב סאסי את האופנוע ואמר, "זכות בשבילי להיות פה היום, כאשר אנחנו מציינים שנה לאירוע הקשה ולתת לך באופן אישי את האופנולנס שהתאמנו במיוחד עבורך כדי שתוכל להמשיך להציל חיים. אנחנו באגף המבצעים נמשיך לעשות הכל בכדי לתת לאלפי מתנדבי איחוד הצלה את הכלים המתקדמים ביותר להצלת חיים".

איחוד הצלה הרב חיים סאסי שדרות השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}