כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
הבמאי הישראלי הסכים

סרט המתעד את הזוועות ברעים ישודר ברשת הבריטית, בהשמטה מקוממת

הבמאי הישראלי הסכים לכך שחמאס לא יתואר בסרט כארגון טרור. בראיון שנערך עימו, הוא הסביר גם למה - וזה לא בגלל עודף שמאלנות. הסרט מתאר דקה אחר דקה את הזוועות שביצעו מחבלי חמאס בצעירים במסיבה

סרט המתעד את הזוועות ברעים ישודר ברשת הבריטית, בהשמטה מקוממת
שטח המסיבה לאחר הטבח צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

סרט תיעודי של במאי ישראלי, המתאר את הטבח שביצעו מחבלי חמאס במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר, ישודר בתאגיד השידור הבריטי BBC, אך חמאס לא יתואר בו כארגון טרור. 

הבמאי הישראלי של הסרט, יריב מזור, הסביר בראיון ל"הוליווד ריפורטר": "זה מחיר שהייתי מוכן לשלם כדי שהציבור הבריטי יוכל לראות את הזוועות האלה ולהחליט בעצמו אם מדובר בארגון טרור או לא".

עוד ציין כי ברשת RTL הגרמנית החליטו לשדר את הסרט במשבצת הפריים-טיים שבה משובצות גם פרסומות, "זה משהו שלא קרה לדעתי מאז רשימת שינדלר" - סרט משנת 1993 אשר מספר את סיפורו של התעשיין הגרמני אוסקר שינדלר, שעסק בתקופת השואה בהצלת חייהם של יהודים רבים ממכונת ההשמדה הנאצית.

מזור ציין כי את הסרט, שישודר גם באוסטרליה, ספרד ובארצות הברית, הוא הציע לכמה פלטפורמות סטרימינג בארצות הברית ו"והם אמרו שהם מפחדים לגעת בנושא הזה, 7 באוקטובר, בגלל דאגות סביב המצב הפוליטי".

יש לציין כי מאז אוקטובר אשתקד ה-BBC סופג ביקורות רבות על סיקור המלחמה בין ישראל לחמאס. לאחרונה אף פורסם דוח ב"טלגרף", לפיו רשת BBC ביצעה יותר מ-1,500 הפרות של קוויה המנחים בסיקור של המלחמה בעזה והיא לוקה ב"דפוס מדאיג מאוד של אפליה" נגד ישראל.

BBC השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}