כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
אחרי המטחים

גנץ בסיור באיזור חיפה: "אסור שהקו האדום שלנו יהיה תל אביב"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע לסיור באזור חיפה והקריות נוכח המצב הביטחוני ואיום הטילים הגובר. "אני מבקש לחזור ולהדגיש - ישראל לגמרי צודקת ולממשלה ולכוחות הביטחון יש גב רחב ומלא, להמשיך ולפעול עד שנחזיר את הביטחון והתושבים", אמר

גנץ בסיור באיזור חיפה: "אסור שהקו האדום שלנו יהיה תל אביב"
מתוך הסרטון צילום: גנץ בחיפה

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע היום (שלישי) לסיור באיזור חיפה והקריות נוכח המצב הביטחוני ואיום הטילים הגובר. 

גנץ החל את ביקורו בקרית ביאליק, ברחוב בו ספגו מספר בתים פגיעות ישירות, שם נפגש עם ראש העיר אלי דוקורסקי ושוחח עם תושבים על תחושותיהם בימים האחרונים ברקע המתיחות הגוברת. 

בהמשך, הגיע גנץ לביקור במרכז לניהול מצבי חירום של העיר חיפה  וקיבל סקירה מראש העיר יונה יונה יהב, יחד עם סגן ראש העיר אביהו האן על מוכנות והיערכות העיר בחירום.

בסיום, הגיע למועצה המקומית קרית טבעון שם נפגש עם ראש המועצה עידו גרינבלום, שהציג בפניו סקירה על היערכות המועצה למצבי חירום וניהול השגרה בצל ההסלמה.

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר: "אני מסיים סיור בצפון, ומבקש לחזק את כל התושבים ואת ראשי הרשויות שמוכיחים מנהיגות ומגלים אורך רוח. ההיענות להנחיות מצילה חיים - ומחזקת את לוחמינו. יחד נוכל לימים המאתגרים האלו".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בסיור בחיפה צילום: ללא קרדיט

גנץ הדגיש: "אני מבקש לחזור ולהדגיש - ישראל לגמרי צודקת ולממשלה ולכוחות הביטחון יש גב רחב ומלא, להמשיך ולפעול עד שנחזיר את הביטחון והתושבים יוכלו לחזור. אם נסראללה לא יעצור את האש, נצטרך להיכנס גם לתוך השטח כדי לאפשר את חזרת תושבינו.

אסור שהקו האדום שלנו יהיה תל אביב. כמו שבדרום הקו האדום שלנו הוא כרם שלום ושדרות, כך בצפון הקו שלנו הוא מטולה, שלומי וקריית שמונה. רק כשהתושבים יוכלו לחזור לשם בבטחון  - נוכל לעצור את הלחימה".

בני גנץ חיפה חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}