כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
"שמענו פיצוץ אדיר"

תושב שביתו נפגע מטיל: "הנס שלנו ושל השכנים היה גדול"

במטח לעבר הגליל התחתון נפגע בית בגבעת אבני. בני המשפחה נכנסו במהירות לממ"ד, ואיש לא נפגע. "מהרגע שנשמעה האזעקה עברו כ-20 שניות עד שהבית נפגע. הפגיעה הייתה 30 ס"מ מהממ"ד"

תושב שביתו נפגע מטיל: "הנס שלנו ושל השכנים היה גדול"
ההרס בגבעת אבני צילום: באדיבות המצלם

חמישה בני אדם נפצעו באורח קל מנפילה באזור צומת גולני. בית ביישוב גבעת אבני ספג פגיעה ישירה, המשפחה שהתה בממ"ד ולא נפגעה.

דודי יצחק, שביתו נפגע סיפר בסרטון שפרסם: "נכנסנו לממ"ד, סגרתי את הדלת, נעלתי אותה ואז היה פיצוץ מטורף אמרתי ישר שזה בתוך הבית. אתה יודע לזהות".

הוא אמר כי מהרגע שנשמעה האזעקה עברו כ-20 שניות עד שהבית נפגע. "הפגיעה הייתה 30 ס"מ מהממ"ד. 10 שנים לבשתי מדים, עד היום סמג"ד במילואים, אם יש משהו שצריך להפיץ זה שזה מציל חיים. זה המקרה הכי קיצוני שיש 30 ס"מ וניצלו החיים של שלושה אנשים, הזיה מי שלא נשמע להוראות, זה צריך להיות מתועד, צריך לרוץ זה הדבר שכולם צריכים לשמוע".

תושב גבעת אבני דודי יצחק שביתו נפגע בנפילה. החימוש פגע 30 ס"מ מהממ"ד צילום: באדיבות המצלם
 
תושב גבעת אבני, עומר בן הרוש, שגם ביתו נפגע במטח האחרון סיפר: "אני ואשתי מורים, היינו בשיעור מקוון ונשמעה האזעקה. נכנסנו לממ"ד וסגרנו אותו, אמרתי לילדים שלא יקרה לנו שום דבר. לא הספקתי לסיים את המשפט ושמענו פיצוץ אדיר, אז ראיתי את כל הנזק, שהכול שבור. כשיצאתי החוצה ראיתי כמה הנס שלנו ושל השכנים היה גדול".
 
מד"א עדכן כי בנפילה באזור צומת גולני נפצע גבר בן 59 מרסיסים בגפיים התחתונות, בנוסף גבר כבן 25 נחבל בדרכו למרחב מוגן, ושלושה נוספים נפגעי חרדה. החמישה פונו לבית החולים פוריה בטבריה.
 
 
גבעת אבני חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}