כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
ייחודי וקסום

מרהיב: צפו באולמות החדשים של 'דיסיטי'

עם נוף מרהיב ועיצוב חלומי, שלושת האולמות המפוארים של דיסיטי מותאמים בדיוק לצרכים ולדרישות של הציבור החרדי

מרהיב: צפו באולמות החדשים של 'דיסיטי'
אולמי דיסיטי צילום: מתוך האתר

שלושה אולמות אירועים בגדלים שונים שנפתחו במתחם בירת העיצוב של ישראל, דיסיטי במעלה אדומים, הביאו אל סופה של תקופת מצוקה עבור תושבי ירושלים, שסבלו במיוחד ממחסור באולמות. מהר מאוד גילו שאם הם חפצים לשריין מקום עבור אירוע, עליהם לעשות זאת כמה שיותר מהר. הביקוש העצום למגוון האולמות, מגיע מכל רחבי הארץ וכל מי שמבקש אירוע ברמה גבוהה ובאווירה שונה, עם נוף מרהיב ועיצוב חלומי. שלושת האולמות המפוארים בגדלים שונים, תחת קייטרינג בכשרות העדה החרדית, המותאמים בדיוק לצרכים ולדרישות של הציבור החרדי.

ליצירת קשר אודות אולמות הפאר השאירו פרטים>>> או חייגו: 072-395-2822

אולמי קינג סיטי ל-550 איש, עבור אלו שמחפשים אולם אירועים מושלם לחתונה או אירוע מיוחד אחר. קינג סיטי מציע לכם את הסטנדרט הגבוה ביותר מבית מתחם האירועים והאולמות של דיסיטי, עם ניסיון של שנים, עיצוב ברמות אחרות וקולינריה כמו במסעדות הטובות בעולם.

דיסיטי צילום: יח"צ


אולמי גולד סיטי ל-450 איש. אולם אירועים ייחודי וקסום לחתונה או אירוע מיוחד אחר. בין היתר תיהנו מלאונג’ חיצוני מרווח ומרפסת חופה מרהיבה, שם יחכה לכם נוף המדהים של מדבר יהודה.
אולם רויאל סיטי ל- 250 איש. מותאם לבר מצווה, חינה, אירוסין ועוד. 

מעבר ליופי ולאפשרות לערוך אירוע ברמה אחרת, נהנים האורחים משפע של חניה שמציעה דיסיטי. כולם יודעים שאחת המצוקות החריפות בערים החרדיות בשעות ערב היא מציאת חניה סמוך לאולמות אירועים. בדיסיטי שפע של חניה בחינם למבקרים. ומה אם אינכם מגיעים וזקוקים לשירותי תחבורה? מאז פתיחת כביש המנהרה החדש, מגיעים מירושלים לדיסיטי בתוך 12 דקות בלבד.

מתוך האתראולם חתונות מפוארצילום: מתוך האתר


הנהלת הדי סיטי מעמידה ללא תשלום שאטל לבעלי השמחה. השאטל יוצא כל חצי שעה מבנייני האומה ומביא את האורחים ישירות לאולם, עד 24:000. זה כחלק מהשרות של בעלי האולמות.

כתובת: מתחם DCITY  דרך ימית 10, מישור אדומים, פארק ישראל 

המתחם מקורה, החנייה חופשית ובשפע רב!

 ליצירת קשר אודות אולמות הפאר השאירו פרטים>>> או חייגו: 072-395-2822

דיסיטי אולם חתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}