כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024
עבר תקרית מצערת

טרגדיה קשה בחב"ד: הילד מנדי בולטון ז"ל נפטר בגיל 12

הילד מנחם מנדל בולטון ז"ל מכפר חב"ד הלך לעולמו בבית החולים והוא בן 12 בלבד. אביו סיפר כי ילדים עשו עליו חרם ולאחר מכן התמוטט. לאחר שביצעו החייאה ארוכה הוא פונה לבית החולים, אך למרבה הצער הוא נפטר

טרגדיה קשה בחב"ד: הילד מנדי בולטון ז"ל נפטר בגיל 12
מנדי בולטון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בחב"ד: הילד מנחם מנדל בולטון ז"ל תלמיד בן 12 הלומד במוסד חינוכי בכפר חב"ד הלך לעולמו בבית החולים לאחר תקרית מצערת שעבר עם בני כיתתו. 

בעקבות מצבו של מנדי הוסיפו לו את השם 'חיים' ורבים התפללו לרפואתו של מנחם מנדל חיים בן דבורה זהבה אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

לפני מספר ימים אביו של הילד ר' ישראל בנימין בולטון מחסידי חב"ד בכפר חב"ד כתב פוסט מצמרר על סיבת מצבו של הילד: "הרבה אנשים מתעניינים מה קרה לבן שלי מנדי. מה שידוע לי עד עכשיו הוא היה בבר מצווה של ילד מהכיתה. ילדים עשו עליו מין חרם לא לרקוד איתו. הוא נפגע ויצא החוצה".

"הוא ישב על ספסל ובכה ולא הקשיב לאף אחד שניסה לשכנע אותו להיכנס. הוא קם הלך  על הדשא לכיוון החניה ונפל. מסתבר שהייתה לו הפרעת קצב לב".

"לקח קצת זמן עד שגילו אותו והתחילו לטפל בו. ביצעו החייאה ארוכה ורק כשהיה כבר בנט"נ הצליחו להחזיר לו דופק".

"הוא הגיע לטיפול נמרץ בבית הרפואה תל השומר שיבא, עם הפרעת קצב שעליה הצליחו להתגבר אבל הגיעה אחרת במקומה. בבוקר למחרת האשפוז ראו שהאישונים שלו מתרחבים ולקחו אותו לסיטי שם גילו לו בצקת במוח".

"כרגע הוא מוגדר בסכנת חיים. כרגע הוא מורדם ומונשם כשהוא מקבל חמרים שייצבו את מצבו".

"הצוות פה באמת דואג לו סביב השעון. אנשים שואלים מה ניתן לעשות, אם אתם מעוניינים תתאמו ביקור, אבל בעיקר מה דאנחנו צריכים כעת זה נס".

"אתמול הוספנו לו את השם חיים. נא להתפלל לרפואת מנחם מענדל חיים בן דבורה זהבה".

גם רבה של כפר חב"ד הגאון רבי מאיר אשכנזי כתב מכתב וביקש ללמוד ולהתפלל לרפואתו וכן ביקש לשוחח עם התלמידים והתלמידות על התחזקות באהבת ישראל ורגישות לזולת ולקבל החלטות טובות בזה. והן קל כביר לא ימאס תפלת רבים, וירפאהו בתוך שאר חולי ישראל.

כאמור, הבוקר הוא נפטר לבית עולמו. אביו הודיע על פטירתו והודה לכל אלו שקיבלו מעשים טובים לרפואתו. 

הלוויתו תתקיים היום (שני) בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית משפ' בולטון בכפר חב"ד לבית העלמין האזורי עמק לוד במושב אחיעזר שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מנדי בולטון כפר חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 131 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}