י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
הספרים הונחו על הקבר

י"א חודש לרבי ברוך מרדכי: התלמידים עלו לציון בהר הזיתים

במלאות אחד עשר חודש להסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי זצ"ל עלו גדולי תלמידיו ובני משפחתו לציונו בהר הזיתים • ספרים חדשים מתורת מרן ראש הישיבה יצאו לאור לזכרו והונחו על קברו • צפו בתיעוד

י"א חודש לרבי ברוך מרדכי: התלמידים עלו לציון בהר הזיתים
עלייה לציון מרן הגרב"מ אזרחי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

במלאות אחד עשר חודש להסתלקותו לגנזי מרומים של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל, בעל ה"ברכת מרדכי" ראש ישיבת "עטרת ישראל" וזקן חברי מועצת גדולי התורה עלו תלמידיו הגדולים ובני משפחתו להעתיר על ציונו במרומי הר הזיתים בירושלים למען הכלל והפרט. 

חתנו, ראש הישיבה הגר"א וינר נשא דברי הספד לזכרו כאשר בסיומם פתח בפרקי תהילים להצלת כלל ישראל וסיים בתפילת אחינו כל בית ישראל.

עליה לציון מרן הגרב"מ אזרחי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

תלמידו הרב ישראל חודר מעורכי "ברכת מרדכי בעיון הפרשה" ומשגיח בישיבת 'זיכרון אליעזר' נשא גם הוא דברים מרגשים לזכרו של מרן ראש הישיבה זצ"ל. תלמידו איש האשכולות הרב מאיר גרנובסקי נשא דברים מיוחדים והעלה את זכרו הטהור של מרן זצ"ל.

דברים מרגשים במיוחד נשא בעל האכסניא של מרן ראש הישיבה זצ"ל בארה"ב ומעמודי התווך של "עיון הפרשה" הנגיד רבי משה קלאר שסיפר מעשיות ועובדות מביקוריו של מרן ראש הישיבה זצ"ל בביתו בארה"ב ועל דרכי הנהגתו בקודש.

במשך שעה ארוכה עמדו תלמידיו סביב הציון ושרו והתפללו בהתרגשות לזכרו הטהור ולעליית נשמתו כאשר התלמידים מתחזקים להמשיך בדרכו ומורשתו אותה הנחיל לרבבות תלמידיו לאורך שנותיו.

שיא המעמד היה הספר החדש "ברכת מרדכי בעיון הפרשה" שיצא לאור לרגל י"א חודש והונח על קברו הטהור כמתנה למרן היושב בשמים שימליץ טוב בעד תלמידיו הרבים.

 

הרב ברוך מרדכי אזרחי הרב אהרן וינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}