י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
בנו של הזמר המפורסם

טרגדיה קשה בדרך לישיבה: הבחור נועם יחיאל ז"ל נהרג בתאונה

הלם במושב אחיעזר ובישיבת 'בני יששכר' בחדרה: הבחור נועם יחיאל ז"ל בנו של הזמר המפורסם ארז יחיאל, נהרג בתאונה מחרידה בעת שהיה בדרכו לישיבה. בישיבה ובמושב המומים מהטרגדיה הקשה והמחרידה

טרגדיה קשה בדרך לישיבה: הבחור נועם יחיאל ז"ל נהרג בתאונה
זירת התאונה הקשה לפנות בוקר צילום: תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה קשה: בתאונה הקשה לפנות בוקר בכביש 77, סמוך למחלף ישי לכיוון זרזיר נהרג הבחור החשוב נועם יחיאל ז"ל תלמיד שיעור א' בישיבה הגדולה 'בני יששכר' בחדרה והוא בן 17 בלבד בפטירתו.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו למרבה הצער. הנהג נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. במקום גם נבדק חשד שהתאונה התרחשה כתוצאה מהאזעקות באזור.

פראמדיק מד"א עופר ויניק וחובש רפואת חרום במד"א טל ניקסון סיפרו: "הגענו למקום וראינו רכב מעוך, במושב האחורי נלכד נער כבן 17, הוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק ולאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו. צעיר כבן 20 היה בהכרה מלאה ויצא מהרכב כשהוא סובל מחבלות, לאחר טיפול ראשוני פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני עד קשה, ושני נוסעים נוספים נחבלו קל וטופלו במקום".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. "שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של מחוז צפון נמצאים כעת בזירת האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה כאשר עפ"י החשד הראשוני נבדקת האפשרות כי התאונה התרחשה בעת שמיעת האזעקות הבוקר בצפון", כך נמסר ממשטרת ישראל. 

יוסי פריד מתנדב זק״א מחוז צפון סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו רכב פרטי שהתנגש בעוצמה בגדר בצידי הכביש. צוות רפואי של מד״א נאלץ לאשר את מותו של נער כבן 17. מתנדבי זק״א מחוז צפון מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לקבורה בזירה הקשה".

נועם ז"ל תושב אחיעזר, נולד לאביו הזמר הנודע ארז יחיאל ולאמו מרת ענבה שתחי'. 

אביו, המוזיקאי המפורסם מתמקד במוזיקה יהודית מסורתית ובשירת מזמורים מתוך ספר תהילים ושירו המפורסם על ה'תיקון הכללי'. 

הוא למד בישיבת 'בני יששכר' בחדרה בישיבה קטנה וישיבה גדולה שם קנה את תורתו.

במושב אחיעזר המומים מהתאונה הטראגית, ומציינים את הכאב הגדולה עם הגיעה הבשורה הקשה "היה חמד של ילד, הוא היה בדרכו לישיבה, זה גזירה קשה עבורנו, המושב כולו בהלם". 

לאחר אמירת הסליחות יצא נועם ז"ל עם כמה בחורים מהישיבה לתפילה במירון, ובדרך חזור נהרג בתאונה המחרידה, שאר החברים נפצעו באורח קל.  

מסע הלוויה היום (ראשון) בשעה 14:00 בצהריים מבית המשפחה ברחוב הדקל 61 במושב אחיעזר לבית החיים המקומי שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

תאונה ארז יחיאל בני יששכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}