י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
"תוצאה טובה"

בבית הלבן מגבים את חיסולו של עקיל: "היה לו דם אמריקני על הידיים"

היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, בירך על חיסול ראש מערך המבצעים של חיזבאללה: "כל פעם שנעשה צדק עם טרוריסט שיש לו דם אמריקני על הידיים זו תוצאה טובה"

בבית הלבן מגבים את חיסולו של עקיל: "היה לו דם אמריקני על הידיים"
סאליבן בפגישה עם נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

בבית הלבן מעניקים גיבוי לישראל על התקיפה בביירות בה חוסל ראש אגף המבצעים בחיזבאללה איבראהים עקיל לצד צמרת הפיקוד של כוח רדואן. 

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, ג'ייק סאליבן, התייחס לתקיפה ואמר: "כל פעם שנעשה צדק עם טרוריסט שיש לו דם אמריקני על הידיים - זו תוצאה טובה"

עוד אמר סאליבן: "יש סכנה אמיתית וחמורה של הסלמה בגבול בין ישראל ללבנון. חיזבאללה הוא זה שהתחיל את הלחימה. נסראללה בעצמו אמר שהוא פתח חזית צפונית. ישראל לא סתם התחילה לתקוף בלבנון - חיזבאללה הוא שתקף את ישראל, ועשרות אלפי ישראלים נאלצו לעזוב את בתיהם".

עוד הוסיף סאליבן: "ארה"ב רוצה לראות רגיעה בגבול ופתרון מתמשך שיאפשר להחזיר את התושבים לבתיהם. דיברתי בימים האחרונים עם מקבילי הישראלים בנושא. הסכמה להסלמה אמיתית אבל גם יש נתיב שיכול להביא לפתרון דיפלומטי ונעשה הכל כדי שזה יקרה... אני מקווה שלא נגיע למלחמה כוללת בין ישראל ללבנון. אנחנו עובדים למנוע את זה".

סאליבן טען: "יש עוד הרבה מכשולים בדרך שצריך להסיר, אבל אנחנו לא ויתרנו על הנסיון להשיג עסקה. כשנרגיש שאנחנו מוכנים לבצע מהלך נוסף אנחנו נבצע מהלך נוסף. אנחנו לא חושבים שבנקודת הזמן הנוכחית הצדדים יתנו תשובה חיובית אם נשים משהו על השולחן. אולי זה עשוי להשתנות בהמשך".

איבראהים עקיל ג'ייק סאליבן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}