י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
תעלומה בלתי מוסברת

הונגריה מכחישה שמוכרת הביפרים תחת הגנה; ספק אם דמות כזו אכן קיימת

המוכרת לא נראתה בפומבי מאז המתקפה. אימה מסרה כי בתה נמצאת במקום בטוח המוגן על ידי השירותים החשאיים. הביון ההונגרי הכחיש את הידיעה. ספק אם דמות כזו אכן קיימת

הונגריה מכחישה שמוכרת הביפרים תחת הגנה; ספק אם דמות כזו אכן קיימת
משרדי חברת BAC Consulting בהונגריה כביכול ספקית מכשירי הקשר לחיזבאללה צילום: דב גיל-הר כאן 11

ממשלת הונגריה הכחישה היום את הטענה כי כריסטיאנה ברסוני ארצ'ידיקונו, הדמות שעמדה כביכול בראש חברת "BAC Consulting" שמכרה את הביפרים המתפוצצים לחיזבאללה - נמצאת ברשותם או תחת הגנתם.

ברסוני ארצ'ידיקונו לא הופיעה בפומבי מאז המתקפה בלבנון, למעט ציטוט קצר שנמסר בשמה לרשת NBC האמריקאית בו הכחישה קשר לפרשה, וספק אם דמות כזו אכן קיימת.

אתמול דיווחה סוכנות הידיעות AP כי לא רק שהדמות קיימת, אלא שהסוכנות שוחחה עם אימה, ביאטריקס ברסוני-ארצ'ידיקונו, שאמרה לסוכנות כי בתה קיבלה איומים לא מוגדרים ו"נמצאת כרגע במקום בטוח המוגן על ידי השירותים החשאיים ההונגרים".

"השירותים החשאיים ההונגרים יעצו לה לא לדבר עם התקשורת", אמרה מי שהציגה עצמה כאימה בטלפון מסיציליה, כך דיווח דב גיל-הר בכאן חדשות. אמש דווח כי הביון ההונגרי הכחיש את הידיעה לפיה הגברת תחת חסותם.

בתשובה לסוכנות "טלקס ההונגרית" נמסר משירותי הביטחון: "המידע אינו נכון. בהונגריה, היקף האנשים הכפופים להגנה על ביטחון לאומי קבוע בחוק. האישה הנוגעת בדבר אינה שייכת למעגל ההגנה, ולכן אינה יכולה לקבל הגנה".

הונגריה מתקפת הביפרים חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}