י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
מעמד ההכתרה

גן יבנה: הראש"ל ואחיו המועמד עטפו את הרב החדש בטלית

רבני ערים, דיינים וכן אישי ציבור שרים וח"כים השתתפו בסוף השבוע הגאון רבי דוד הכהן לרבה של גן יבנה. הרב החדש התעטף בטלית במעמד הראש"ל הגר"י יוסף והגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה

גן יבנה: הראש"ל ואחיו המועמד עטפו את הרב החדש בטלית
מעמד ההכתרה בגן יבנה צילום: יעקב כהן

בטקס רב רושם בהשתתפות הראשון לציון הגר"י יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, רבני ערים, דיינים וכן אישי ציבור שרים וח"כים הוכתר בסוף השבוע הגאון רבי דוד הכהן לרבה של גן יבנה.

ראשון הדוברים היה ראש המועצה דרור אהרון שאמר כי מזה זמן רב העיר הייתה ללא רב מכהן מאז הסתלקותו של הרב הקודם הגאון רבי משומר צוברי זצ"ל וכעת אנו זוכים להכתיר רב חדש. ראש המועצה הוסיף כי יעמוד לצידו של הרב בכל מה שיידרש לטובת הציבור.

לאחריו נשא דברים חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף המועמד המוביל לתפקיד הראשון לציון שציין את מעלותיו של הרב הנבחר בחיבור בין חלקי הציבור בדרכי נועם והארת פנים.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי הביע בדבריו את שמחתו על בחירת רב חדש ליישוב ואמר כי זהו יום גדול עבור המועצה ותושביה.

הראשון לציון הגר"י יוסף הפליג בשבחו של הרב הנבחר ואמר כי הוא הולך בדרכו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. בדבריו, ביקש מהרב לפקח ביתר שאת על ענייני הכשרות בעיר. בסיום, בירך את הרב שיזכה לקדש שם שמים ושלא תצא תקלה תחת ידיו.

לאחמ"כ נערך טקס ההכתרה כשהגר"ד הכהן מברך ברכת שהחיינו בהתרגשות והראש"ל הגר"י יוסף והגר"ד יוסף עטפו את הרב בטלית חדשה וכן חתמו יחד עם ראש המועצה על כתב המינוי.

את המשא המרכזי נשא הרב הנבחר שהודה בראשית דבריו לכל המסייעים בבחירתו. הרב הוסיף כי דרכו של רב היא לרדת לעם ולחבר ולקרב את כולם במאור פנים ודרכי נועם וכך יעשה. בסיום דבריו נשא תפילה להשבת החטופים, להצלחת החיילים ולרפואת הפצועים.

צילום: יעקב כהן, הפקה: יוסי לחיאני.

גן יבנה הרב משומר צוברי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}