י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
התקיפה בביירות

העיתונות הערבית זועמת אחרי חיסול עקיל: "בוגדנות האויב מסלימה"

שערי העיתונות הערבית עסקו בחיסולו של ראש מערך המבצעים של חיזבאללה על ידי ישראל בביירות ביום שישי. בעיתונות הערבית שיגרו מסר חד: "ישראל חרגה מהמסגרות, חיזבאללה יגיב בשיטות חדשות"

העיתונות הערבית זועמת אחרי חיסול עקיל: "בוגדנות האויב מסלימה"
איבראהים עקיל, ראש מערך המבצעים של חיזבאללה חוסל צילום: כאן חדשות

בתקשורת העולמית עסקו בהרחבה רבה בחיסול הדרמטי של ראש מערך המבצעים של חיזבאללה איברהים עקיל לצד הפיקוד הצבאי של כוח רדואן. בעיתונות הערבית איימו בעקבות החיסול כי חיזבאללה יגיב ב"שיטות חדשות". 

בשער עיתון "אל-אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה נכתב בכותרת: "בוגדנות האויב מסלימה, מות מפקד רדואן". בהמשך הידיעה נכתב כי "אף אחד בעולם לא צריך עוד ראיות כדי להוכיח שלאויב לא אכפת מכללי העימות", כך לפי "ווינט". 

עוד נכתב כי "ישראל שמה אתמול מסך על כל הפרק הפוליטי שקשור למלחמה באזור, ופתחה את הדלת לרמה חדשה של עימות, שתאלץ את חיזבאללה לאמץ שיטות חדשות".

ב"אל-ערבי אל-ג'דיד" הקטארי, נכתב בגדול בשער העיתון: "תקיפה ישראלית שלישית בדאחייה". בהמשך צוינה האפשרות שישראל תתמקד בכוחות חיזבאללה מהחזית הסורית, "כדי לא להיתקל בתשתיות שחיזבאללה בנה בשנים האחרונות בדרום לבנון".

ב"אל-קודס אל-ערבי", שיוצא לאור בלונדון, נכתב: "ישראל התנקשה במפקד יחידת העילית של חיזבאללה בתקיפה שבה נהרגו ונפצעו עשרות". ב"א-שרק אל-אווסט" הסעודי, התייחסו למהלך כ"השמטת קווים אדומים".

נזכיר כי יעד התקיפה שביצע חיל האוויר הישראלי היום ברובע הדאחייה בביירות, הוא בכיר הזרוע הצבאית של חיזבאללה איבראהים עקיל - שמשמש ראש מערך המבצעים של הארגון ומפקד כוח רדואן.

מלחמת חרבות ברזל איבראהים עקיל הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}