י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"חייבים הכרעה"

המונים בירושלים: "לשחרר את החטופים מתוך עוצמה"

אלפים הגיעו הערב להפגנה של משפחות חטופים מטעם פורום תקווה כשעל הפרק עסקה בפעימה אחת: "אנחנו רוצים את החטופים שלנו בבית ומהר, רק ריסוק החמאס יחזיר אותם"

המונים בירושלים: "לשחרר את החטופים מתוך עוצמה"
הפגנת פורום תקווה בירושלים צילום: פורום תקווה

אלפים הגיעו הערב (חמישי) לרחוב קפלן בירושלים בסמוך למשכן הכנסת להפגנה של משפחות חטופים מטעם פורום תקווה והביעו תמיכה במשפחות.

טליק גווילי, אמו של שוטר יס"ם הגיבור רן גווילי שנלחם באזור עלומים ושנחטף לעזה אמרה כי בנה "רני יצא להלחם כדי לקדש את מדינת ישראל. אני רוצה להודות לכל מי שתומך בנו, אתם נותנים לנו כוח בתקופה הכי קשה בחיים שלנו".

גווילי ביקשה להמשיך את הדרך של בנה "רן יצא להגן על מדינת ישראל, צריך להמשיך את הדרך שלו ולהגן על מדינת ישראל,  צריך לתת כוח לממשלה שלנו שתמשיך ללחוץ על החמאס. כי רק לחץ על החמאס יחזיר לנו את החטופים אנחנו רוצים עסקה אחת לכולם! עם ישראל חי".

צביקה מור, אביו של איתן מור שנחטף ממסיבת הנובה אמר כי יש לרסק את האויב ולהשפיל אותו "אנחנו משפחות חטופים. אנחנו רוצים עסקה - אבל עסקה שבה אנחנו קובעים את הכללים. אנחנו נותנים את ההוראות. הזמן של החטופים אוזל, חייבים הכרעה וניצחון מוחלט".

ריקי ברוך, גיסתו של אוריאל ברוך אמרה שפנתה לממשלה ולרמטכ"ל  בבקשה להפעיל את כל מנופי הלחץ על החמאס כולל לעצור את הסיוע ההומניטרי "אנחנו רוצים גירוש מחבלים והתיישבות יהודית בחבל עזה. חייבים ללחוץ על כל הנקודות כדי שנביא את החטופים הבייתה".

בועז מירן, אחיו של עמרי מירן סיפר איך תלשו את אח שלו מהבית, "מהקיבוץ, ליד הילדים שלו ואשתו. הוא נתלש באכזריות שאין דומה לה. שמענו על מתווה חדש לעסקה - החזרת כל החטופים בפעימה אחת שתכלול הגליית סינוואר ופירוז הרצועה, אנחנו תומכים בהצעה הזו. אבל ברור לנו שבלי לחץ על החמאס וכרגע אין עליו לחץ זה לא יקרה. אנחנו דורשים מהממשלה לבצע פעולות של הגברת הלחץ הצבאי בכל הרצועה בדגש על אימוץ תוכנית האלופים של פורום המפקדים והלוחמים במילואים והאלוף במיל' גיורא איילנד. צריך לספח קרקע בצפון הרצועה כתג מחיר על רצח החטופים לצמיתות".

החטופים הישראלים ברצועת עזה פורום תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}