י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לראשונה

טראמפ יפגש עם הוריהם של חטופים בעלי אזרחות אמריקאית

ביממה האחרונה משפחות החטופים האמריקנים קיימו סבב פגישות משמעותי עם שורת בכירים בממשל ביידן ואף עם המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיא, טים וולז

טראמפ יפגש עם הוריהם של חטופים בעלי אזרחות אמריקאית
טראמפ בראיון צילום: עמי שומן ישראל היום

לראשונה: הוריהם של החטופים עידן אלכסנדר ועומר נאוטרה, צפויים להיפגש הערב (חמישי) עם נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, לאחר נאומו בוועידת IAC. כך פורסם בערוץ 13. שני החטופים הם בעלי אזרחות אמריקאית. 

ביממה האחרונה משפחות החטופים האמריקנים קיימו סבב פגישות משמעותי עם שורת בכירים בממשל ביידן, ובהם ראש ה-CIA ויליאם ברנס, היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן ושליחו של הנשיא ג'ו ביידן למזרח התיכון, ברט מקגורק. במהלך פגישתם אתמול עם היועץ לביטחון לאומי סאליבן, בני המשפחות דרשו כי הוא יעשה כל מה שנדרש כדי להביא לשחרור יקיריהם מהשבי בעזה, והאשימו כי לא נעשה מספיק כדי להבטיח זאת.

בתוך כך, ברק רביד דיווח בוואלה כי המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיא, מושל מינסוטה טים וולז, נפגש היום גם הוא עם משפחות החטופים האמריקנים שמוחזקים בידי חמאס.

פגישותיהם של קרובי החטופים בוושינגטון נערכות ברקע אי-הגשתו של מתווה אמריקני חדש לעסקת חטופים, לאחר שדווח כי הנשיא ביידן ויועציו שוקדים לגבש הצעה חדשה שתאפשר להגיע להסכמות בין ישראל לחמאס. עד עתה האמריקנים נמנעו כאמור מהצגת מתווה, בשל החשש מקריסה מלאה של שיחות המו"מ.

החטופים הישראלים ברצועת עזה דונלד טראמפ ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}