י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"העולם חייב להתעורר"

דנון בפני מועצת הביטחון: "איראן שואפת להפוך את יהודה ושומרון לעזה"

שגריר ישראל באו"ם דני דנון נאם היום בפני מועצת הביטחון שהתכנסה היום לדיון בנושא המצב ביהודה ושומרון, ותקף: "אנו מצפים ממועצת הביטחון לפעול נגד ראש הנחש"

דנון בפני מועצת הביטחון: "איראן שואפת להפוך את יהודה ושומרון לעזה"
דני דנון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה היום (חמישי) לדיון בנושא המצב ביהודה ושומרון בהשתתפות שרת החוץ של סלובניה. שגריר ישראל לאו"ם דני דנון נאם בדיון והדגיש את האיום האיראני שמקיף את ישראל ומשפיע גם על המצב ביהודה ושומרון. 

"המועצה הזו והעולם כולו חייבים להתעורר ולהכיר באיום האיראני. כוחות הרשע שמניעים את האלימות באזור – אלו לא קבוצות עצמאיות – זו פעילות מאורגנת בשליחות איראן. חיזבאללה מצפון, חמאס בעזה, החות'ים בתימן ותאי הטרור ביהודה ושומרון – כולם כלבי התקיפה של איראן שנשלחו להפיץ הרס וחורבן ברחבי האזור", אמר. 

עוד הוסיף: "איראן מציפה את יהודה ושומרון בחומרי נפץ, כלי נשק ומגייסת מחבלים שיבצעו פיגועים נגד אזרחים ישראלים. המטרה של איראן היא להפוך את יהודה ושומרון לחממה של טרור". 

השגריר דנון ציין בנאומו את הסוכן האירני שנלכד בישראל: "מוקדם יותר השנה כוחות הביטחון של ישראל חשפו את מוניר אל-מקדה, סוכן איראני שפעל לגייס מחבלים ביהודה ושומרון. מקדה ניצח על הברחות של נשק איראני מתקדם כולל טילים נגד טנקים וחומרי נפץ לביצוע מתקפות נגד אזרחים ישראלים. הודות למאמצים משותפים של כוחות הביטחון שלנו נתפס מאגר עצום של כלי נשק וכך נמנע גל טרור משמעותי.

אנו לא מתמודדים עם פעולות טרור בודדות – אנו מתמודדים עם מתקפה מתוזמרת מצד האייתולות בטהרן ובזמן שדנים כאן על ריסון ודיפלומטיה רשת הטרור של איראן הולכת וגדלה. ישראל תמשיך למנוע את פעולות הטרור הללו לפני שהן יוצאות לדרך ואנו מצפים ממועצת הביטחון לפעול נגד ראש הנחש".

דני דנון איראן מועצת הביטחון של האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}