י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בצל מתקפת הביפרים

סקר: הליכוד מקבל 30 מנדטים, גוש הימין על 59

סקר חדש שערך ערוץ 14 מעלה כי הליכוד בראשות ראש הממשלה נתניהו מקבלת בצל ההתפתחויות האחרונות בצפון כ-30 מנדטים. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה מקבל נתניהו 48% אחוזים, מול 27% של גנץ

סקר: הליכוד מקבל 30 מנדטים, גוש הימין על 59
ראש הממשלה נתניהו בוועדה צילום: באדיבות המצלם

סקר מנדטים שנערך ב"חדשות 14" מגלה התחזקות משמעותית לגוש הימין ולמפלגת הליכוד, זאת ברקע ההתפתחויות האחרונות בצפון ומתקפת הביפרים שהובילה לפגיעה משמעותית בכוחו של החיזבאללה. 

הליכוד מקבל בסקר 30 מנדטים, בעוד המחנה הממלכתי עם 17, הדמוקרטים של יאיר גולן עם 11, יש עתיד עם 10, יהדות התורה עם 8, עוצמה יהודית עם 6, רע”מ עם 5, הציונות הדתית עם 5, חד”ש תע”ל עם 5. על פי החלוקה לגושים, ישנם 59 מנדטים קואליציה, 51 לאופוזיציה, 10 למפלגות הערביות.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה נתניהו מקבל 48% ואילו לפיד מתחזק באחוז אחד ל-27%. ראש בראש מול גנץ, נתניהו מקבל 48% לעומת 27% לגנץ. 

בתוך כך, בשעות האחרונות מקיים ראש הממשלה נתניהו דיון ביטחוני חשוב בקריה. גורמי ביטחון אמרו לגלי צה״ל: ״הדיון שנערך כעת אצל ראש הממשלה נתניהו - הוא אחד הדיונים החשובים שהתקיימו כאן בימים האחרונים. גורמי הצבא יציגו מספר כיווני פעולה אפשריים - והדרג המדיני יידרש לקבל הכרעות חשובות״.

סקר מנדטים בנימין נתניהו מתקפת הביפרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}