י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תוכנית ייחודית

עשרות בוגרי מיגו כבר השתלבו בהייטק, ההרשמה למחזור ד׳ בעיצומה

תכנית מיגו להכשרת חרדים להייטק מתחילה את המחזור הרביעי מיד לאחר סוכות, וממשיכה לספק מענה לצורך בכוח אדם איכותי בתעשיית ההייטק. התכנית, נמשכת 14 חודשים, וכוללת שלושה שלבים עיקריים: קורס מקדים באנגלית ומתמטיקה, הכשרה מקצועית לפיתוח תוכנה בשפות עדכניות ובוטקאמפ מעשי

עשרות בוגרי מיגו כבר השתלבו בהייטק, ההרשמה למחזור ד׳ בעיצומה
מיגו צילום: יח"צ

יעקב, בוגר המחזור השני של תכנית Mego, מצא את עצמו בתוך תעשיית ההייטק מהר מאוד לאחר סיום התוכנית. תוך חודשיים, הוא החל לעבוד בחברת סטארט-אפ מובילה ברמת גן, כחלק מצוות מפתחים. "לפני שהצטרפתי למיגו, לא הייתי מודע לכל ההזדמנויות שקיימות בתחום ההייטק" יעקב מסביר. "התוכנית לימדה אותי את המיומנויות הטכניות וחיזקה את ביטחוני העצמי בחיפוש העבודה, ראיונות והשתלבות כעובד פרו-אקטיבי. הייתי מודאג לגבי המעבר לתחום כל כך מתקדם, אבל הסביבה התומכת בתוכנית ובמיוחד המדריכים וצוות ההשמה עזרו לי להרגיש שאני שייך לתחום ודחפו אותי להצליח".

אחד היתרונות המרכזיים של תוכנית מיגו הוא הדגש על השמה כבר מתחילת ההכשרה. התוכנית עובדת בשיתוף פעולה עם חברות הייטק גדולות וגופים ציבוריים שמחפשים לגייס כוח אדם מוכשר ומעוניינים בגיוון העובדים שלהם. הסטודנטים בתוכנית לומדים קורסים שנבחרו יחד עם חברות הייטק מובילות, ביניהן Intel, NICE ו-Wix. לאורך התוכנית הסטודנטים מסיירים בחברות, נחשפים לתעשייה מקרוב, מתנסים בטכנולוגיות מתקדמות ומשתתפים בפרוייקטים מעשיים שמביאים אותם מוכנים לדריכת הרגל הראשונה בעבודה בהייטק.

הרשמו למיונים למיגו שמתקיימים ממש בימים אלה >>

ואכן, נתוני התכנית מצביעים ב"ה על הצלחה מרשימה – תלמידי המחזורים הראשונים הציגו פרוייקטים טכנולוגיים חדשניים ו-כ-50% מבוגרי המחזור הראשון כבר השתלבו בתוך מספר חודשים במשרות בחברות הייטק מובילות.

הייחודיות של מיגו טמונה לא רק בתוכן הלימודי אלא גם במעטפת התמיכה והליווי המקצועי שמעניקים לסטודנטים את הכלים להשתלבות מוצלחת בהייטק. במסגרת התכנית ישנם מפגשים עם בכירים בתעשייה, סדנאות הכנה וסימולציות לראיונות עבודה, יחד עם התנסות מעשית בפלטפורמות עבודה נפוצות. התכנית מציעה גם תנאים כלכליים מעולים של מימון לימודים מלא ומלגת קיום. כל אלה מאפשרים לימודים בראש שקט ויכולת התמקדות של הסטודנטים במטרה - השתלבות מוצלחת בעבודה. 

בעידן שבו ההייטק הוא אחד המנועים המרכזיים של הכלכלה בארץ ובעולם, תוכנית מיגו משלבת של חרדים בחוד החנית. התוכנית היא שיתוף פעולה בין קרן קמ"ח, משרד העבודה וחברות הייטק, בזכותו מתאפשר הגשר שבין הקהילה החרדית לבין עבודה בעולם הטכנולוגי המתקדם.

מחזור ד' של הלימודים יתקיים במכללות טכנולוגיות בירושלים ובני ברק. חושבים שאתם מתאימים לעבודה מאתגרת חשיבה, מספקת ומתגמלת? הרשמו למיונים שמתקיימים ממש בימים אלה >>

 

 

מיגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}