י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סיור ביחידה לצנתורים

ברקע המלחמה: הועדה תתן דגש למיכשור רפואי מיוחד לפריפריה הדרומית

חברי הועדה קיבלו סקירה על פעילותה של אסותא מרכזים רפואיים, הכוללת ארבעה בתי חולים וארבעה מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, המעניקים שירות רפואי למעל שני מיליון מטופלים ומטופלות מדי שנה

ברקע המלחמה: הועדה תתן דגש למיכשור רפואי מיוחד לפריפריה הדרומית
הח"כים בביקור באסותא צילום: דוברות אסותא

ברקע הקמת בית החולים החדש של אסותא בבאר שבע, יו"ר הועדה ח"כ משרקי (ש"ס) הבטיח כי יינתן דגש מיוחד מהועדה לטובת נגישות של מיכשור רפואי מיוחד לפריפריה הדרומית.

בדיון השתתפו גם חברי הכנסת ח"כ טטיאנה מזרסקי (יש עתיד) וח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, פרופ' שוקי שמר ומנכ"לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון לוי.

דוברות אסותאגידי לשץ מנכ"ל אסותא ויו"ר הועדהצילום: דוברות אסותא

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא: "מודים לחברי הועדה על הביקור המיוחד ועל ההירתמות שלהם לסייע לאסותא להביא לשיפור הרפואה, בפריפריה ובכלל".

חברי הועדה קיבלו סקירה על פעילותה של אסותא מרכזים רפואיים, הכוללת ארבעה בתי חולים וארבעה מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, המעניקים שירות רפואי למעל שני מיליון מטופלים ומטופלות מדי שנה. לחברי הועדה הוצגו נתונים מעודכנים שמצביעים על הגדלת פעילותה הציבורית של אסותא, לעד סך של 90% מהטיפולים המבוצעים ברשת- שהינם ציבוריים לגמרי.

בימים אלו, אסותא מקימה בתי חולים חדשים בבאר שבע ובראשון לציון. יו"ר הועדה ציין כי יעשה מאמץ להנגיש את המכשירים הרפואיים המיוחדים, כגון PET-CT למטופלים אונקולוגיים, בייחוד בפריפריה. כמו כן, חברי הועדה ערכו סיור ביחידה לצנתורים באסותא.

אסותא ח"כ יוני משריקי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}