י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

קומפלקס מגורים ענק ברמת שלמה: הפרוייקט המבוקש בירושלים יוצא לדרך

רמת שלמה: הרחבת השכונה יצרה אקלים קהילתי חדש שלא היה עד היום, עם קהילות רבות המתפתחות במרכז ירושלים

קומפלקס מגורים ענק ברמת שלמה: הפרוייקט המבוקש בירושלים יוצא לדרך
פרוייקט אורבן - בית ירושלמי צילום: יח"צ

תופעה חדשה במרכז ירושלים, בעקבות הרחבת שכונת רמת שלמה בשנים האחרונות עם מאות דירות חדשות, ולצד התקדמות פרויקטים חדשים נוספים דוגמת ג'רוזלם אורבן של קבוצת בית ירושלמי, קהילות רבות מהציבור החסידי ובקרב קהילות בוגרי ישיבות אמריקאים ותושבי חוץ, מגיעות לשכונה וקובעות בה את עתידם. בשנה האחרונה נפתחו בשכונת רמת שלמה בתי כנסת ובתי מדרש חסידיים, מניין אברכים אמריקאים, גנים בשפה האנגלית וכך גם גוברת ההתעניינות במוסדות חינוך נוספים ברוח זו המתוכננים להיפתח בשכונה.

יח"צפרוייקט אורבן - בית ירושלמיצילום: יח"צ

גורמים המעורים בהתפתחותו המואצת של האזור החדש אומרים כי עשרות משפחות כבר הגיעו כאשר זיהו את הפוטנציאל בשכונה הממוקמת במרכז העיר, עם כל היתרונות, ועוד עשרות רבות של משפחות מצויות בשלבי מעבר שונים ורואות כאן מקום מובחר לגדול בו ולגדל משפחה. "יש כאן מקום לכולם, מגיעות לכאן משפחות חסידיות, אמריקאיות, והקהילות פה מאוד מגוונת", אומרים גורמים עמם שוחחנו בשכונה ומוסיפים "עם מרכזי הקניות החדשים המתכוננים, בתי הכנסת, הגינות לילדים ומרכז התרבות החדש, אנשים יודעים שיש להם כאן הכל במקום אחד".

לפרטים נוספים על פרוייקט המגורים לחצו כאן>>>

קבוצת בית ירושלמי השיקה לאחרונה את פרויקט Jerusalem אורבן ומציעה 162 דירות מרווחות ומאובזרות, במגוון גדלים: דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. קומפלקס המגורים נבנה ברח' חזון איש ובמקביל לרח' טולדנו במיקום אטרקטיבי הצופה אל נוף ירושלמי מרהיב, אזור שהפך בשנים האחרונות למרכז ירושלים האורבנית שוקקת החיים, עם קהילות צעירות מתפתחות, בתי כנסת, מוסדות חינוך לכלל הקהילות ובתי עסק מבוקשים המייצרים יחד אקלים שכונתי מיטבי ומקום לגדול בו.

קומפלקס המגורים החדשני יכלול גם 4,500  מ"ר של מרכז קניות בעל אופי מקומי ושקט בבסיס שלושה בנייני מגורים בני 10-11 קומות  ובית תרבות קהילתי, מעונות יום ובתי כנסת במרכז המתחם.

לפרטים נוספים על פרוייקט המגורים לחצו כאן>>>

יח"צפרוייקט אורבן - בית ירושלמיצילום: יח"צ

ההתעניינות הרחבה בשכונה החדשה מגיעה מכל גוני הקהילות האיכותיות בעיר, בוגרי ישיבות ואברכים לצד קהילות חסידיות,קהילות דוברי אנגלית לצד משפחות ירושלמיות ותיקות, לפעמים גם דורש שני ושלישי ברמת שלמה. הייחודיות של השכונה היא בכך שהפכה זה מכבר למרכז החדש של ירושלים, עם מרכזי קניות נוחים, תחבורה מהירה ומחלף חדש עתידי  שיחבר את Jerusalem אורבן במרחק הליכה לכל שכונות צפון ירושלים, שיכון בעלזא, רוממה וכמובן רמת אשכול וסנהדריה.

לדברי ישראל שטרייכר מנהל השיווק בקבוצת בית ירושלמי: התופעה הזאת תלך ותתרחב, יותר קהילות מגוונות רואות את עתידן ברמת שלמה כאשר Jerusalem אורבן מהווה אלטרנטיבה מצוינת לרוממה ורמת אשכול כאשר המחירים שם טיפסו לרמות גבוהות מאוד, כאן במרכז העיר אתם יכולים לגדל את ילדיכם בנחת ובשלווה בדירה מרווחת הבנויה באיכות גבוהה, כאשר יש לכם מקום גם לחינוך איכותי,תרבות, פארקים גינות וחיי קהילה תוססים, ומתחם קניות ממש קרוב לבית.

לפרטים נוספים על פרוייקט המגורים לחצו כאן>>>

רמת שלמה JUrban בית ירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}