י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
במוקד רמ"י

שר השיכון אירח את את הוועדה המיוחדת לפניות הציבור

שר הבינוי והשיכון ויו״ר מועצת רמ״י יצחק גולדקנופף אירח את הוועדה המיוחדת לפניות הציבור בראשות ח"כ פינדרוס לסיור במוקד הארצי של רמ"י בחיפה. מוקד השירות של רמ"י נמצא בחיפה בו מועסקים עשרות מוקדנים אשר מספקים מענה טלפוני בנושאים כלליים ופרטניים

שר השיכון אירח את את הוועדה המיוחדת לפניות הציבור
הסיור בחיפה צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון ויו״ר מועצת רמ״י יצחק גולדקנופף אירח את הוועדה המיוחדת לפניות הציבור בראשות ח"כ יצחק פינדרוס לסיור במוקד הארצי של רשות מקרקעי ישראל בחיפה. אל הסיור הצטרפו  מנכ״ל יעקב קוינט, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, רמ״ט השר מוטי בבצ׳יק ומנהל מנהל חטיבת השרות ברמ״י מורן גליקשטיין.

מוקד השירות של רמ"י נמצא בחיפה בו מועסקים עשרות מוקדנים אשר מספקים מענה טלפוני בנושאים כלליים ופרטניים, מתן תמיכה לאתר האינטרנט וביצוע של מגוון פעולות שירות בנושאים שונים כגון: הפקת אישורי זכויות, מתן התחייבות לרישום משכנתא או סילוקה, העברת זכויות, חתימה על שטרות שכירות או מכר ועוד.

מנכ״ל רמ״י ינקי קווינט הציג לשר הבינוי והשיכון גולדקנופף וליו״ר הוועדה חבר הכנסת פינדרוס את מהפכת השירות שמסייעת לאזרחים שחלק ניכר מהפעולות ניתן לבצע דרך האתר המקוון וגם בשירות מול נציג. מנהל חטיבת השירות סקר את הנתונים לפיהם מוקד השירות נותן מענה לכ-600 פניום ביום. 

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדנקופף אמר: "שמחתי לראות מקרוב את מהפכת השירות ברמ"י, שהצליחו להקל על האזרחים ולחסוך זמן יקר מול הרוכשים. מידי יום מטפלים במוקד של רמ"י בכ- 600 פניות תוך הקפדה על שירות לכל. מיום כניסתי לתפקיד שמתי דגש על מתן השירות לאזרח, ובכוונתי לפעול בדרך זאת להמשיך ולהנגיש את משרד הבינוי והשיכון ומשרדי הבת כדי להקל על האזרחים".

יו"ר הוועדה ח"כ יצחק פינדרוס אמר: "פגשנו מערכת עם תודעת שירות גבוהה שביצעה מהפך אמיתי בשירות ובמציאת פתרונות לתהליכים הבירוקרטיים. המוקד של מנהל מקרקעי ישראל הוא דוגמא מובהקת לשירות שמסייע ומקל על חיי האזרחים. רמ"י מספקת שירותים ממשלתיים במקום אחד מרוכז בלי צורך להמתין ולהעביר אחריות בין פקידים שונים. תודעת השירות הזאת עם השילוב הטכנולוגי החדיש צריך להיות מושרשת גם למשרדי ממשלה נוספים".

יעקב קוינט, ראש ראשות מקרקעי ישראל אמר: "אנחנו שמחים לארח את שר הבינוי והשיכון ואת יו"ר הוועדה המיוחדת לפניות הציבור במוקד השירות של רמ"י. מוקד השירות החדש הוא חלק ממהפכת השירות ברמ"י. המוקד לצד הטמעת מערכות AI לחישוב ערכי קרקע, ישפרו את השירות לו זכאים אזרחי ישראל ויקצרו משמעותית את משך הטיפול".

מורן גליקשטיין, מנהל חטיבת השרות ברשות מקרקעי ישראל אמרה: "פעולות המוקד הורחבו וכעת הם מספקות שירות גם למגזר החקלאי וגם לתושבי יהודה ושומרון. הפכנו את מערכת ההפעלה שלנו למערכת AI מתקדמת כדי לייעל את כל התהליכים הבירוקרטיים. באמצעות המערכת החדשה שלנו אנחנו מצליחים לנהל את הפניות בצורה מהירה יותר וחסכונית יותר".

יצחק גולדקנופף הוועדה לפניות הציבור יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}