י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תקלה בלחץ האוויר

חרדה במטוס: הנוסעים החלו לדמם מהאף ומהאוזניים בעיצומה של הטיסה

במהלך טיסת דלתא מסולט לייק סיטי לפורטלנד, תקלה במערכת לחץ האוויר גרמה לנוסעים רבים לדמם מהאף ומהאוזניים. בעקבות המצב, בוצעה נחיתת חירום והמטוס הוחזר לנמל התעופה ממנו המריא. לפחות עשרה נוסעים נזקקו לטיפול רפואי

חרדה במטוס: הנוסעים החלו לדמם מהאף ומהאוזניים בעיצומה של הטיסה
אילוסורציה צילום: f. Lancelot/master fillms

טיסת 1203 של חברת דלתא, שהמריאה מסולט לייק סיטי לפורטלנד, נאלצה לשוב על עקבותיה לאחר שמערכת לחץ האוויר במטוס בואינג 737-900 קרסה במהלך הטיסה, מה שגרם למספר נוסעים לסבול מדימומים מהאף ומהאוזניים. בעקבות התקלה, הטייס ביצע נחיתת חירום בנמל התעופה ממנו המריאה הטיסה.

על פי הדיווח במאקו, לפחות עשרה נוסעים נזקקו לטיפול רפואי בעקבות האירוע. אחת הנוסעות סיפרה על תחושת כאב עזה באוזנה, שתיארה כ"תחושה של דקירה". לדבריה, היא הבחינה בדם על ידה לאחר שנגעה באוזנה, ולאחר הנחיתה אובחנה עם קרע בעור התוף.

נוסעת נוספת תיארה את הרגעים הקשים: "ראיתי את בעלי מחזיק את אוזניו בכאב, ואדם אחר שסבל מדימום מהאף." למרות המקרה החמור, נמסר כי כל הנוסעים שטופלו שוחררו לביתם לאחר קבלת טיפול רפואי.

חברת דלתא פרסמה הצהרה בה נאמר כי הטיסה אכן חוותה בעיית לחץ תא הנוסעים, אך הסיבה המדויקת לתקלה טרם נמסרה. "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על האירוע בטיסה 1203 שהתרחש ב-15 בספטמבר," נמסר בהודעה. "צוות הטיסה פעל במהירות בהתאם לנהלים, וחזר לסולט לייק סיטי, שם סופקו לנוסעים כל התמיכה והסיוע הנדרשים".

 

מטוס טיסה תקלה טיפול רפואי דלתא איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}