י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אל תפספסו

החרדים ששותפים לסודות של משרד הביטחון נחשפים לראשונה

לאורך השנים, השתלבות החרדים בתפקידים בכירים בעולם הביטחוני הפכה למציאות מובהקת • בשורות הבאות תיחשפו לראשונה לתכנית של משרד הביטחון המשלבת חרדים ביחידות ביטחוניות מסווגות • אל תפספסו

החרדים ששותפים לסודות של משרד הביטחון נחשפים לראשונה
ביון ישראלי צילום: שאטרסטוק

בזמן שהעולם הביטחוני רואה את התקדמות הטכנולוגיה והחדשנות כאבן דרך לצמיחה ושיפור יכולותיו, יש מי שמכין את הדור הבא של המובילים בתחום — גם מתוך המגזר החרדי. תכנית משרד הביטחון, המיועדת למגזר החרדי, מציעה מסלול מקצועי יוצא דופן שמוביל לתואר יוקרתי בהייטק, לצד שירות ביחידות טכנולוגיות מסווגות, וכל זאת תוך שמירה על אורח חיים תורני וחרדי.

לפרטים נוספים על המסלול הנחשק לחצו כאן>>

יאיר, אחד המשתתפים בתכנית, מספר על חוויותיו מהשירות המשמעותי: "כשנכנסתי לתכנית של משרד הביטחון, הייתי המום מהאפשרות לא רק להשתלב בעולם הביטחוני, אלא גם לצאת עם תואר אקדמי בתחום ההייטק. לא האמנתי שבסוף אגיע למעמד הזה, לעבוד עם מיטב המוחות הביטחוניים, ולתרום מהידע והכישורים שלי למערכות הביטחון. הרגעים שבהם קיבלתי את התפקידים החשובים הם רגעים שאני לא אשכח."

"היה רגע אחד שבו קיבלנו משימת חירום קריטית. האחריות הייתה רבה. רק אחרי זה הבנתי שזו לא רק תכנית לימודים והכשרה אלא עמידה בחוד החנית מול אתגרים ביטחוניים גדולים."

יאיר מדגיש את היתרונות של התכנית עבורו, במיוחד בהקשר לשילוב בין השכלה לקריירה מרתקת: "המסלול הזה אפשר לי לצאת עם תואר אקדמי מכובד, וגם לשלב אותו עם תרומה אמיתית למערכת הביטחון. אני גאה להיות חלק מהמאמץ הביטחוני, לקחת חלק במשימות מיוחדות ולהגשים את עצמי עם קריירה בטוחה ורווחית."

תכנית משרד הביטחון היא לא רק דרך לקבל השכלה אקדמית יוקרתית, אלא גם הזדמנות אמיתית להשתלב בתפקידי מפתח בתחום הביטחוני, תוך שמירה על ערכים תורניים, קבלת מלגות לימוד ומעטפת וסביבה חרדית מותאמת. אם אתם בוגרי ישיבות חרדיות או בני נוער בעלי רצון להצליח בשדה הקרב הטכנולוגי והביטחוני, זו ההזדמנות שלכם. צרו קשר וגלו כיצד תוכלו להתחיל את הדרך לקריירה מרתקת בשירות הביטחון, לצבור ידע מקצועי, ולהשיג תואר אקדמי איכותי—all תוך שמירה על אורח חייכם.

לפרטים נוספים על המסלול הנחשק לחצו כאן>>

משרד הביטחון הייטק חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}