י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תקלה מסתורית

משתמשי אייפון בישראל מסתבכים: אפליקציית וואטסאפ קורסת ואין פתרון באופק

תקלה מסתורית בוואטסאפ לאחר עדכון iOS 18: משתמשי אייפון בישראל מדווחים על קריסות חוזרות של האפליקציה, בעיקר לאחר התחברות לוואטסאפ ווב. למרות ניסיונות תיקון, התקלה נמשכת, ואין פתרון רשמי באופק

משתמשי אייפון בישראל מסתבכים: אפליקציית וואטסאפ קורסת ואין פתרון באופק
אילוסטרציה צילום: unsplash

במידה ועדכנתם את האייפון ונתקלתם בבעיות עם וואטסאפ, אתם לא היחידים. משתמשים רבים בארץ חווים תקלה מסתורית לאחר העדכון האחרון. לא ברור אם מדובר רק במי שעדכן למערכת ההפעלה iOS 18 החדשה של אפל, שהושקה השבוע, אך רבים מגלים שהאפליקציה מתחילה לקרוס לאחר התחברות לוואטסאפ ווב.

בmako' דיווחו כי למרות ניסיונות לתקן את התקלה באמצעות גרסת הבטא של iOS 18.1.4, הבעיה נמשכת ווואטסאפ ממשיך לקרוס. עדיין לא התקבלה תגובה רשמית שתסביר את מקור התקלה, אך ברשתות חברתיות כמו רדיט נטען שיש קשר לשדרוג או לשימוש בוואטסאפ ווב.

למי שכבר מחובר לוואטסאפ ווב, כדאי לשים לב שהשירות עדיין פעיל, וניתן להמשיך לקבל הודעות דרכו. לכן, מומלץ לא להתנתק בינתיים מהשירות. עם זאת, מחיקה והתקנה מחדש של האפליקציה אינה מומלצת, שכן פעולה זו עלולה לגרום לאובדן היסטוריית הצ'אטים.

לפי אתר Downdetector, שמנטר דיווחים על תקלות, התקבלו דיווחים רבים על בעיות בוואטסאפ מאז השעה 9:00 בבוקר יום חמישי. באופן מעניין, נראה שהתקלות מתרחשות רק בישראל ולא במקומות אחרים בעולם.

משתמשים בטוויטר ציינו שהמעבר לוואטסאפ ביזנס סייע להם לזמן מה, אך מאז חזרו בהם וטענו שזה לא פתרון מוחלט לבעיה.

וואטסאפ תקלה WhatsApp (וואטסאפ) מכשירי אייפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}