ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ימשיך מורשת אביו

ב'כסא רחמים' תומכים בגאון רבי דוד יוסף לכס הראשון לציון

ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז מביע תמיכה בגאון רבי דוד יוסף לתפקיד הראשון לציון, הגר"מ מאזוז התבטא: "הרב דוד יוסף ימשיך את מורשת אביו". המכתבים המלאים

ב'כסא רחמים' תומכים בגאון רבי דוד יוסף לכס הראשון לציון
הגר"ד יוסף עם הגר"מ מאזוז צילום: ארכיון

ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז  הביע את תמיכתו במכתב ברכה לגאון הרב דוד יוסף וכותב: "שיזכה למלא מקום אביו מרן זצ"ל בכל העניינים". 

המכתב נשלח כבר בחודש אדר תשפ"ג ופורסם השבוע בעלון התורני "בית נאמן", הכולל את הערותיו של ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז ששלח לגר"ד יוסף על חיבורו האחרון "הלכה ברורה" בדיני מוקצה וטלטול כלי שמלאכתו לאיסור, כשבסיום מכתבו מתייחס ראש הישיבה להתמודדותו של הגר"ד יוסף לתפקיד הרב הראשי והראשון לציון, ומברכו "שיזכה למלא מקום אביו מרן זצ"ל בכל העניינים", הוא ציין כי הרב יוסף אינו זקוק להסכמה, שכן "ספריו וחיבוריו היקרים מעידים עליו".

באדיבות המצלםהמכתב של הגר"מ מאזוזצילום: באדיבות המצלם

גם הגאון הרב צמח מאזוז המנהל הרוחני של ישיבת "כסא רחמים" צירף את חתימתו להמלצות הרבנים לתמיכה בגאון הגדול "המלך דוד בן מרן הגר"ע זי"ע" כלשונו, ובירכו בפסוק "ויהי דוד בכל דרכיו משכיל, וה' עמו". 

ראש הישיבה הגר"מ מאזוז חיזק אף לאחרונה את תמיכתו בגר"ד יוסף, בשיעורו השבועי כאשר קיבל את פניו של הרב דוד יוסף: "מקדמים בברכה את הגאון רבי דוד יוסף שליט"א, שעוד מעט בעזרת ה' ייבחר לרב ראשי לישראל, מגיע לו. קודם כל, 'ברא כרעא דאבוה'". 
הגר"מ מאזוז הוסיף: "אביו ז"ל אמר לו 'השקעתי בך יותר מכל הילדים'. היה רבי יצחק, עכשיו רבי דוד יוסף, כתב כמה ספרים בהלכה, כדאי להעריך את הדברים האלה".

תמיכת רבני "כסא רחמים" מחזקת את מעמדו של הגר"ד יוסף במרוץ לתפקיד הרם, ומדגישה את הרצון להמשכיות במורשת ההלכתית והרוחנית שהנחיל אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

באדיבות המצלםהמכתב של הגר"צ מאזוזצילום: באדיבות המצלם

הרב מאיר מאזוז הרב דוד יוסף ישיבת כסא רחמים הבחירות לרבנות הראשית לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}