י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מתקפת הביפרים

בחיזבאללה מודים: "האויב עשה סוג של מלחמת השמדה"

עורך העיתון אל-אחבאר הלבנוני איבראהים אל-אמין המקורב לחיזבאללה התייחס למתקפת הביפרים: "החדירות הישראליות לא הסתכמו בסביבה הכללית העוינת להתנגדות, אלא נכנסו גם ללב הסביבה הקרובה של הארגון, ואף חדרו לגוף הארגון עצמו" הוא טען כי "חדירות אלו נעשו גם בשיתוף האמריקאים"

בחיזבאללה מודים: "האויב עשה סוג של מלחמת השמדה"
הפיצוצים בביירות צילום: רשתות ערביות

עורך העיתון הלבנוני אל-אח'באר המקורב לחיזבאללה, איבראהים אל-אמין, כותב הבוקר במאמרו תחת הכותרת "מלחמת ההשמדה בגרסתה הלבנונית: "ישראל רוצה לכתוש את ההתנגדות" כי מבצע "הקריאה הקטלנית" שלשום היה ביחס לישראל הצלחה במערכה מבחינת התדמית והפעולה, כאשר היא הצליחה בפעם הראשונה לפגוע באלמנט האמון המרכזי בקשר שבין חיזבאללה לאנשיו ותומכיו".

הוא ציין כי "כאשר ישראל הפעילה את החלק השני של המבצע אתמול, הדבר נועד לחזק את הספק שהחליף את האמון, מה שגרם לתומכי הארגון, סביבתו החברתית וסביבתו האוהדת לשאול שאלות מביכות לגבי אופן היחס לפעילי חיזבאללה, מרכזיו ומוסדותיו.

לדבריו, "מספיק לשים לב לקלות של הפצת השמועות בנוגע לאן יכול להגיע האויב ולפוצץ את המכשירים שנמצאים בכל רכב, משרד ודירה כדי להבין שאנחנו בפני רגע רגיש מבחינת יחסי האמון שאפיינו את הקשר שבין חיזבאללה לבין אנשיו והציבור שלו ואפילו התומכים שלו".

לדברי אל-אמין, שופר מוכר של חיזבאללה, המטרה המרכזית של ישראל היא להגיע ליכולות הצבאיות שיש לחיזבאללה במישורים שונים והן יכולות שכוללות כוח אדם ואמצעים. "הגיוני לקחת בחשבון", כותב אל-אמין, "שישראל נערכת בפועל לשלב חדש בעימות הקשה עם הארגון שבמסגרתו היא תנסה לפגוע ביכולותיו הגדולות במישור האנושי והצבאי, וזה מה שהופך את הדיבורים על מלחמה כוללת לריאליים".

"מה שהאויב עשה איתנו הוא סוג של מלחמת השמדה, גם אם הוא בחר עד כה לעשות זאת בצורה שונה מפשעיו האכזריים בפלסטין". מסיים אל-אמין את המאמר באמירה כי "כשהאויב הפעיל את המבצע שנועד לפגוע ביותר מעשרת אלפים אנשים, אנשי צבאי ואזרחים שנמצאים במרכזים, באתרים, בבתים ובמרכזי עבודה, הוא החליט שהמלחמה שלו איתנו והוא הכניס אותנו כולם למערכה ללא כללים ללא תקרות וללא גבולות. זה יהיה לא מועיל שאנחנו נחכה שהוא יזרוק את הקובייה ראשונים".

חיזבאללה מתקפת הביפרים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}