ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"מממנת טרור"

20 חכי"ם לנתניהו: "לעצור את שיתוף הפעולה עם הרש"פ"

קבוצה של 20 חברי כנסת, בראשות ח"כ לימור סון הר מלך, פנו במכתב לנתניהו, גלנט ולראשי מערכת הביטחון בדרישה לעצור את שיתוף הפעולה עם הרשות הפלסטינית. "לא ניתן לסמוך על הרשות שתשמור על ביטחוננו, במיוחד כאשר היא מממנת ותומכת בטרור", כתבו

20 חכי"ם לנתניהו: "לעצור את שיתוף הפעולה עם הרש"פ"
שוטרי הרשות הפלסטינית צילום: עבד רחים חטיב פלאש 90

קבוצה של 20 חברי כנסת, בראשות ח"כ לימור סון הר מלך, פנו היום (חמישי) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הביטחון יואב גלנט, לראש השב"כ רונן בר ולרמטכ"ל הרצי הלוי, בקריאה לעצור את המהלך המאפשר לאנשי ביטחון של הרשות הפלסטינית לפעול לצידם של כוחות הביטחון הישראליים בצפון השומרון ובבקעת הירדן. 

המכתב, שנשלח בעקבות דיווחים על שיתוף פעולה זה, מזהיר כי מדובר ב"סכנה חמורה לביטחון מדינת ישראל", ומדגיש את החשש מהסתמכות על הרשות הפלסטינית. חברי הכנסת מציינים כי ההיסטוריה מלמדת שכל ניסיון לשתף פעולה עם הרשות הסתיים באסונות, וכי "לא ניתן לסמוך על הרשות שתשמור על ביטחוננו, במיוחד כאשר היא מממנת ותומכת בטרור". 

עוד נכתב כי אין כל סיבה להאמין שהרשות הפלסטינית, שמחנכת לטרור נגד אזרחי ישראל, תשנה את דרכה. במקום זאת, חברי הכנסת רואים בכך "פלטפורמה מסוכנת שתהווה המשך ישיר לקונספציה שהביאה לאסונות בעבר". 

המכתב מסתיים בקריאה לראש הממשלה לבטל את ההחלטה: "אדוני ראש הממשלה, ביקשת שימשכו בדש מעילך לפני האסון של אוקטובר 7, והנה אנחנו מושכים היום, במטרה למנוע את האסון של מחר."

על המכתב חתומים חברי הכנסת לימור סון הר מלך, שרן השכל, אביחי בוארון, אריאל קלנר, צביקה פוגל, אלמוג כהן, טלי גוטליב, צבי סוכות, אוהד טל, שמחה רוטמן, מיכל וולדיגר, ניסים ואטורי, יצחק קרויזר, משה פסל, עמית הלוי, קטי שטרית, גלית דיסטל אטבריאן, משה סלומון, ששון גואטה, אושר שקלים ודן אילוז.

הרשות הפלסטינית לימור סון הר מלך בנימין נתניהו יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}