ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
תמיכה תמורת החינוך

הרבי מסאטמר נפגש עם הבן של טראמפ במגדלים במנהטן

הרבי מסאטמר נפגש עם אריק טראמפ במגדלים במנהטן וקיבל הבטחה לפעול ביטול גזירת החינוך בסאטמר מצידם תמיכה לנשיאות ותמיכה ברפובליקנים בקונגרס

הרבי מסאטמר נפגש עם הבן של טראמפ במגדלים במנהטן
הרבי מסאטמר ודולנד טראמפ צילום: עמי שומן - ישראל היום

האדמו"ר רבי אהרן מסאטמר נפגש היום (רביעי) במגדלי טראמפ במנהטן עם בנו של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות ארה"ב.

בתחילה דיווחו בסאטמר שהפגישה הייתה עם טראמפ האב, אך לאחר כמה שעות תיקנו בחסידות את הדיווחים ומספרים את השתלשלות העניינים. 

אתמול, יום שלישי בערב אחרי שהאדמו"ר סיים קבלת קהל לקראת הימים הנוראים בויליאמסבורג הגיע מנכ"ל העיר קרית יואל, הרב גדליה סגדין, עם בשורה. אישור רשמי שהאדמו"ר יוכל להגיע לפגישה עם בנו של נשיא ארה"ב לשעבר, אריק טראמפ, שתתקיים במגדל טראמפ ביום רביעי בשעה 10 בבוקר.

מטרת הפגישה היא להביא לכך שאלפי חסידי סאטמר בניו יורק בכלל ובקרית יואל בפרט, יצאו בבחירות הקרובות לראשונה לבחור בנשיא הרפובליקני דונלד טראמפ. כך גם עבור מועמד המפלגה לקונגרס, החסידים יבחרו במועמדים הרפובליקנים במדינת ניו יורק ולא בדמוקרטים.

התמיכה היא בעיקרה בגלל גזירת החינוך הקשה שמרחפת מעל ראשם של יהודי ניו יורק - גזירה שמגיעה מהשלטון הדמוקרטי ששולט במדינה.

האדמו"ר הגיע לתפילת שחרית בשעה מוקדמת מאוד בעיר ויליאמסבורג ובשעה 9:30 יצא האדמו"ר לכיוון מנהטן שם התקיימה הפגישה. מצידם של החסידים בפגישה עצמה השתתפו רק האדמו"ר עם מנכ"ל העיר קרית יואל, הרב גדליה סגדין.

הפגישה נמשכה קרוב לשעה, והאדמו"ר יצא מהפגישה עם הבטחה מוסכמת לפעול בנושא.

יצויין שבבחירות האחרונות לתפקיד מושל ניו יורק, רוב רובם של הציבור החרדי בניו יורק בחרו במועמד הרפובלקני, לי זלדין, שגם הבטיח לפעול בנושא גזירת החינוך.

עם זאת האדמו"ר מהר"א מסאטמר החליט ללכת דווקא עם המועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית המושלת הוקול שאכן נבחרה לתפקיד, וזה היה לאחר שהמושלת הבטיחה אז להעביר את רוע הגזירה.

כעת, שנתיים אחרי שהיא נבחרה, דבר לא נעשה והיא לא עמדה במילה שלה ולכן החליט האדמו"ר לנסות לעבוד עם המפלגה הרפובליקניץ עם חוק פדרלי בנושא גזירת החינוך.

האדמו"ר מסאטמר גם נפגש באחרונה עם תומך עולם התורה הנגיד ר' רובי שראהן שמקורב מאוד לנשיא טראמפ ופועל יחד איתו להבטיח שהנשיא אכן יעביר חוק פדרלי בנושא גזירת החינוך.

הרבי מסאטמר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}