י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לקראת שיפורי שירות התח"צ

ראש עיריית מודיעין עילית נועד עם סגן השר מקלב

בפגישה בין סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב, ראש הרשות לתחבורה ציבורית וראש עיריית מודיעין עילית, סוכמו על שינויים במערך התחבורה בעיר, כולל הכנסת אוטובוסים מפרקיים לראשונה לעיר, קו עירוני חדש וייעול השירות

ראש עיריית מודיעין עילית נועד עם סגן השר מקלב
סגן השר מקלב ור"ע מודיעין עילית צילום: באדיבות המצלם

לקראת השינויים הצפויים בתחבורה הציבורית במודיעין עילית קיים סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב פגישת עבודה מקצועית בהשתתפות ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, עידן מועלם. ובכירי משרד התחבורה.

במוקד הפגישה עמדו השינויים התחבורתיים הצפויים להיכנס לתוקף בעיר בעקבות התרחבותה המואצת והצרכים ההולכים וגדלים של תושביה. בפגישה עלה הצורך בכנסת קווי תחבורה עירוניים חדשים, שיחברו בין השכונות החדשות בעיר אשר נבנים בעיר בשנים האחרונות. הקווים החדשים נועדו להקל על עומסי התנועה ולספק מענה לצרכי הנוסעים הרבים, כאשר תדירות הקווים הקיימים תוגבר בשעות השיא. 

אחד השינויים המרכזיים שנדונו בפגישה היה הכנסת אוטובוסים מפרקיים, שיתווספו לקווים המרכזיים המשרתים את מודיעין עילית. ולראשונה בתולדות מודיעין עילית, אוטובוסים מפרקיים ייכנסו לשימוש בתחבורה הציבורית בעיר. האוטובוסים החדשים, שיוצרו במיוחד עבור העיר במפעל בטורקיה, צפויים להקל משמעותית על עומסי הנוסעים ויופעלו בקו חדש ומיוחד שיכנס לשירות בעיר בקרוב. האוטובוסים המפרקיים, הנחשבים לגדולים וארוכים יותר, מסוגלים להכיל מספר רב יותר של נוסעים, ובכך צפויים לשפר את חוויית הנסיעה ולהפחית את הצפיפות הרבה בשעות השיא. הכנסת האוטובוסים מהווה חלק מהמאמץ הכולל לשדרוג התחבורה הציבורית בעיר.

סגן השר אורי מקלב הדגיש במהלך הפגישה את מחויבות משרד התחבורה לסייע במתן פתרונות תחבורתיים הולמים לעיר המתפתחת. "מודיעין עילית חווה גידול משמעותי באוכלוסייה ואנחנו ערים לאתגרים שהיא מציבה בתחום התחבורה הציבורית. משרד התחבורה מחויב לייעל את השירות לתושבים בצורה המיטבית," אמר מקלב. עידן מועלם, ראש הרשות לתחבורה ציבורית, ציין את החשיבות של התאמת השירות לצרכים הייחודיים של האוכלוסייה במודיעין עילית. בין היתר, דובר על הרחבת שעות הפעילות של קווים מסוימים, תוך שמירה והתאמת השירות לאורח החיים המקומי.

ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, הודה לסגן השר מקלב על שיתוף הפעולה ואמר: "אני מברך על ההחלטות שהתקבלו בפגישה זו. התחבורה הציבורית היא צורך בסיסי וחשוב לתושבי העיר, והשינויים הצפויים ישפרו בצורה ניכרת את איכות חייהם." השיפורים בתחבורה הציבורית צפויים לצאת לפועל במהלך החודשים הקרובים, עם תוכניות נוספות לבחינת צרכים עתידיים בהתאם להתרחבות העיר.

אורי מקלב יעקב גוטרמן מודיעין עילית תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}