ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אסיפה נדירה

"בבית שלכם לא תבוא שום מחלה": ההבטחה הדרמטית של גדולי ישראל

במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, השתתפו גדולי ישראל לאסיפה נדירה. הם חתמו על מכתב, עליו הצטרפו מרנן ורבנן ראשי הישיבה שליט"א, הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש שליט"א • ההבטחה: שום צרה ומחלה, בגשמיות וברוחניות, לא תבוא אל בתיכם

"בבית שלכם לא תבוא שום מחלה": ההבטחה הדרמטית של גדולי ישראל
במעונו של הרב שטרנבוך צילום: ועד הרבנים

בימים אלה, ערב יום הדין, התכנסו גדולי הדור לאסיפה דרמטית במעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א. מטרת האסיפה הייתה לדון בפעילות קרן "והסירותי מחלה מקרבך", שעל ידי 'ועד הרבנים', ולהעניק תמיכה למאות חולים ומשפחותיהם הזקוקים לעזרה דחופה.

תורמים עכשיו לקרן 'והסירותי' בהוראת גדולי ישראל שליט"א>>

אל ביתו של מרן פוסק הדור, עלו ובאו גדולי ישראל, כ"ק האדמו"ר מטשערנאביל שליט"א, מרן ראש הישיבה הגרמ"י שלזינגר שליט"א, מרן ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין שליט"א, מרן המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א, וכ"ק מרן האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א.

גדולי ישראל רבים ונוספים הצטרפו לקריאה וחתמו על המכתב, ביניהם מרן רשכבה"ג ראש הישיבה הגר"ד לנדו, מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הגרמ"ה הירש, מרן ראש הישיבה הגר"ד כהן, מרן ראש הישיבה הגר"מ צדקה, מרן ראש הישיבה הגר"ר אלבז, מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס, ומרן הגרש"י זעפראני.

הרבנים עברו על מאות בקשות קורעות לב שהגיעו מכל רחבי הארץ, המתארות מצבים קשים של חולים ומשפחותיהם. הבעיות שהוצגו כללו חולים מאושפזים במחלקות שונות כגון אונקולוגיה, קרדיולוגיה, דיאליזה ופסיכיאטריה, משפחות עם הורים חולים המתקשות לטפל בילדיהם, וילדים עם גידולים ממאירים הזקוקים לאשפוז בית וטיפול סיעודי מלא.

במכתב שנחתם על ידי הרבנים, נכתב: "זעקת משפחות החולים והמצוקות הקשות באה אלינו ובקשתנו מכל אחד להשתדל להשתתף בתרומה של 83 ש"ח לחודש..." הרבנים הבטיחו כי "וכל השותפים בקרן 'והסירותי' בועד הרבנים יזכו מידה כנגד מידה לאלף המגן שבביתם לא תבא שום צרה ומחלה ופגע רע לא ברוחניות ולא בגשמיות ולא יצטרכו לרופאים ולרפואות לא להם ולא לשום אחד מבני ביתם".

הקרן, שנוסדה על ידי מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל באמצעות שלוחיו הנאמנים, 'ועד הרבנים', מציעה לתורמים "שטר שמירה והגנה" חתום על ידי גדולי הדור, וכן סכין מיוחדת שהתברכה על ידי הרבנים, על פי הסגולה הידועה – "החותך חיים לכל חי".

כל התורמים יקבלו את שטר 'והסירותי' החתום על ידי גדולי ישראל שליט"א עבור התורמים לקרן המיוחדת של 'ועד הרבנים', ושמותיהם יוזכרו לתפילה גדולי הדור בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים.

מי לא רוצה לזכות להבטחות נדירות אלו? כולנו תורמים עכשיו עבור המשפחות הזקוקות לעזרתנו, וזוכים כי אצלנו בבית, "לא תבא שום צרה ומחלה ופגע רע לא ברוחניות ולא בגשמיות ולא יצטרכו לרופאים ולרפואות לא להם ולא לשום אחד מבני ביתם".

תורמים עכשיו לקרן 'והסירותי' בהוראת גדולי ישראל שליט"א>>

 

 

והסירותי ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}