י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פורץ בלבן

התחפש לאיש צוות רפואי וגנב מבית חולים בירושלים

תושב מזרח ירושלים התחפש לאיש צוות רפואי, גנב כספות והותיר בזירה בקבוק משקה חלב ממנו שתה. במקרה אחר, פרץ לבית עסק וגנב סחורה רבה. הנאשם נעצר לאחרונה על ידי השוטרים בירושלים בגין התפרצויות אלו. מעצרו הוארך ולאחר שהושלמו פעולות החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום

התחפש לאיש צוות רפואי וגנב מבית חולים בירושלים
החשוד במהלך הפריצה צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 11.8 בשעות הבוקר, דיווח המנהל האַדְמִינִיסְטְרָטִיבִי בבית החולים ׳סנט ג'ון׳ במזרח העיר ירושלים, כי במהלך הלילה נכנס אדם חשוד וגנב מהמקום סכום כסף מזומן שהופקדו בתוך כספות המקום. בעקבות כך, החלו חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים בחקירת המקרה תוך איסוף עדויות נוספות ואיסוף ממצאים בזירה ובסביבתה, על מנת לגלות את זהותו של העומד מאחורי החלוק הרפואי והמעשה הפלילי.

במסגרת פעולות החקירה, עלה כי באותו הלילה מעט לאחר השעה 01:30, הגיע הנאשם אל בית החולים שם הסתובב תוך שלבש על בגדיו - חלוק רפואי, כובע לבן וכפפות לבנות, כפי הנראה רפואיות. בהמשך לכך, נכנס הנאשם אל מחלקת עיניים ושבר שם מספר מגירות, במטרה לאתר רכוש שבאפשרותו לגנוב. לאחר שלא מצא שם רכוש שכזה, ניגש אל הקפיטריה וגם שם, ניסה לפרוץ את מגירת הקופה ללא הצלחה. הנאשם שעד שלב זה מעשיו לא צלחו, נטל משקה חלב ושתה ממנו להרוות צימאונו ובסיומו, החזיר את בקבוק המשקה חזרה למקרר. 

החשוד במהלך הפריצה צילום: דוברות המשטרה

בהמשך, ניגש הנאשם לחדר הקבלה שם שבר גם כן מספר מגירות ומתוכן נטל לידיו 3 קופות שהכילו כסף מזומן בסך כ-1,000 ש"ח, וניסה לפרוץ לכספת נוספת גדולה ללא הצלחה. בשלב זה עזב הנאשם את המקום. במעשיו, פרט לסכום הכסף שגנב, הסב נזק לרכוש במקום בסכום מוערך של כ-1,000 ש"ח. 

במקרה נוסף, התקבלה בתאריך 5.9 תלונה בתחנת שפט של מחוז ירושלים, על התפרצות למחסן בית עסק בשכונת פסגת זאב שבצפון העיר. על פי התלונה, נגנבו מהמקום מוצרים בשווי כ-10,000 ש"ח וביניהם- ג'ל כביסה, חומרי ניקיון, ארגזי שתייה שונים, ארגזי קפה שחור וארגזים של דגי סלמון קפואים.

תיעוד נוסף של החשוד צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך שנעשו מאמצים לחשוף את זהותו של הנאשם על ידי חוקרי המשטרה, מספר ימים לאחר ההתפרצות חלף בסמוך לבית העסק הנאשם בשנית. בעל העסק שהבחין בו, הודיע על כך ללא דיחוי לשוטר הקהילתי בשכונה תוך המשך מעקב אחר תנועותיו, שבהמשכן עלה לרכב. השוטר הקהילתי שהגיע במהירות, איתר את הנאשם ברכב לגביו דיווח בעלי העסק וביצע את מעצרו של הנאשם. 

הנאשם הועבר לחקירה בתחנת שפט ומעצרו הוארך מעת לעת, תוך שנחקר בחשד לשתי התפרצויות אלו שהתרחשו. בימים אלו הושלמו פעולות החקירה על ידי תחנות מרחב קדם- שלם ושפט, והיום, הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בבית המשפט בגין עבירות של פריצה לבנין, גניבה, התחזות כאדם אחר, ניסיון גניבה, היזק לרכוש במזיד, ועבירות נוספות.

משטרת ישראל גניבה מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}