י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תופעה חמורה

"סיכון פלילי וביטחוני": שב"חים נעצרו במאה שערים, קיצוניים התפרעו

המשטרה עצרה הבוקר פלסטינים שוהים בלתי חוקיים בירושלים, תוך עימות עם קומץ תושבים שהשליכו לעברם חפצים בניסיון לסכל את המעצר. המשטרה: "נמשיך לפעול בנחישות למצות את הדין עם מסייעי השב"חים"

"סיכון פלילי וביטחוני": שב"חים נעצרו במאה שערים, קיצוניים התפרעו
מעצר השב"חים במאה שערים צילום: מתוך התיעוד

הבוקר (רביעי), במהלך פעילות אכיפה יזומה של שוטרי תחנת לב הבירה בשכונת מאה שערים בירושלים, אותרו בשכונה שוב פלסטינים שוהים בלתי חוקיים. בניסיון לסכל את מעצרם, התגודדו קומץ מתושבי השכונה והחלו להפר את הסדר.

מעצר השב"חים במאה שערים צילום: נחמן, חדשות כל העולם

בין היתר, מפרי הסדר הקיצוניים השליכו חפצים כמו בקבוקים ואבנים לעבר הכוחות, שהזעיקו תגבורת על מנת להשלים את המעצר והעברת החשודים לחקירה. התקרית, לפי המשטרה, מצטרפת לשורת מקרים דומים מהשבועות האחרונים, שבהם אותרו שב"חים באזור זה.

"אין מדובר בפעם הראשונה במהלך השבועות האחרונים, בה מאתרים שוטרי מחוז ירושלים פלסטינים שב"חים בשכונה זאת", נאמר בהודעת המשטרה. "מדובר בסיכון פלילי וביטחוני לתושבי האזור וירושלים בכלל. יתרה מכך, מדובר בהתנהלות ראויה לכל גנאי נגד אותו קומץ מפרי סדר המנסים ל"הכשיר" עבירה זאת של כניסתם, העסקתם והלנתם של מוגבלי כניסה לשטחי מדינת ישראל".

המשטרה מדגישה, כאמור, כי מדובר בתופעה חמורה, שבה נרשמת לא אחת גם מעורבות של תושבי האזור בניסיון להכשיר את הגעתם והלנתם של השב"חים. "נמשיך לפעול בנחישות כנגד הסתננותם של שוהים בלתי חוקיים למדינת ישראל, ונמצה את הדין עם כל המעורבים בכך," נמסר מהמשטרה.

 

שוהים בלתי חוקיים מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}