י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מחפשים תגובה

מקורב לנסראללה: "ישראל הצליחה להנחית את המכה הקשה ביותר על חיזבאללה"

איבראהים אל-אמין, עורך העיתון הלבנוני אל-אח'באר, כותב הבוקר כי "אין מקום אחרי היום לדבר על הסדר ופתרונות". לדברי אל-אמין, "ההתנגדות תיגבה מהאויב, צבאו, מוסדותיו ומתנחלים את מחיר הפשע"

מקורב לנסראללה: "ישראל הצליחה להנחית את המכה הקשה ביותר על חיזבאללה"
נסראללה צילום: אל מנאר

עורך העיתון הלבנוני אל-אח'באר, איבראהים אל-אמין, המקורב למנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, כותב הבוקר במאמר תחת הכותרת "ישראל ביצעה את הפעולה הביטחונית הגדולה ביותר מאז תחילת הסכסוך. האם היא פתחה את הדלת למלחמה ללא מגבלות וללא תקרות", כי ברקע גודל האירוע וללא קשר לצמא לתגובה גדולה ומהדהדת, בחיזבאללה לא יהיו נתונים לרגשנות, אך ישראל יודעת היטב שהיא דחפה אותו בפעם אחת לצאת מגבולות הגזרה המסורתיים של המלחמה הנוכחית ושאנו נמצאים במצב חדש, כך מדווח ררועי קייס בכאן חדשות.

ישראל, לדברי אל-אמין, דוחפת את חיזבאללה לחפש תגובה בהתאם לסימטריה: "ההתנגדות תפנה להשתמש במה שהיא מצטיינת בו, במה שיגבה מהאויב, צבאו, מוסדותיו ומתנחלים את מחיר הפשע".

עוד אמר אל-אמין כי מה שאירע מוכיח את הצורך להיגיון ואומץ, אך הוא פותח את הדלת לשיגעון מסוים שמועיל לעתים בלעורר חושים אצל מי שאין לו אף סוג של רגש! (מתכוון לישראל)".

עוד אמר אל-אמין במאמרו כי "בתוך דקה אחת ישראל הצליחה להנחית את המכה הקשה ביותר על הגוף של חיזבאללה מתחילת הסכסוך". הוא הוסיף כי אין מקום אחרי היום לדבר על הסדר ופתרונות. לדבריו, ישראל שהתגאתה במה שעשתה ולו הרחק מאור הזרקורים יודעת היטב שהמטרה המעשית של הפעולה לא צלחה והיא להכריח את חיזבאללה להיכנע ולהפסיק את חזית הסיוע לעזה.

עוד ציין אל-אמין במאמרו כי "האויב הראה אתמול בפעולה שלו שהוא לא מעוניין להיצמד לגבולות הגזרה שמונעים התקרבות לאזרחים או למתקנים אזרחיים ושהוא לא מבחין מהיום בין לוחם בחזית או איש חיזבאללה שעובד במשרד מרוחק ושהוא אינו מעוניין לצמצם את הלחימה לאנשי צבא. הוא אומר בבירור שהוא מאס במלחמת ההתשה של חיזבאללה נגדו ושהוא רוצה לשנות את המשוואה".

חיזבאללה נסראללה מלחמת חרבות ברזל מתקפת הביפרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}