י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התפללו לניצחון

אלפים בקבר יוסף: "להכות מכה חזקה באויבינו הברברים"

אלפים נכנסו הלילה (ג') לתפילה המונית בקבר יוסף שבשכם. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "זהו ערב בו אנו רואים מהי נחישות יהודית. מחזקים את ממשלת ישראל לאזור עוז מיוסף, להכות באויבינו הברברים, ולתת חיזוק התיישבותי"

אלפים בקבר יוסף: "להכות מכה חזקה באויבינו הברברים"
המתפללים בקבר יוסף צילום: רועי חדי

הלילה (ג') התקיימה כניסה לקבר יוסף, אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ הגיעו להתפלל בקבר, זאת כחלק מהכניסות הקבועות של מועצה אזורית שומרון בליווי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של מועצה אזורית שומרון.

בין אלפי הנכנסים לקבר יוסף היו ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "אנחנו כאן בערב שבו עם ישראל רואה מה זה נחישות יהודית. אנחנו כולנו מחזקים את ידי הממשלה וידי צה"ל כאן מהמקום הזה, של יוסף הצדיק, שהיה משביר, והיה גיבור מלחמה. הוא היה מנהיג שידע לאחד את האחים שלו עם כל הקשיים ואחרי כל מה שקרה - להגיד את "אחי אנוכי מבקש". אחרי כל מה שקרה גם לאחד את אחיו".

המתפללים בקבר יוסף צילום: אברהם פליטר

עוד אמר דגן: "אנחנו קוראים מכאן לממשלת ישראל ומחזקים את ידי הפיקוד הבכיר של צה"ל - לאזור עוז גבורה מיוסף הצדיק ומאבותינו הקדושים. יהושע בן נון שקבר כאן את יוסף הצדיק והנחיל את הארץ. ולהכות מכה חזקה באויבינו הברברים, ולתת חיזוק התיישבותי: להכות בחרב ולהכות בבניין. ובעזרת ה' מתוך כל הקושי עם ישראל ינצח. 

ומהכוח של הקדושים הללו, השורש של עם ישראל, ומהכוח של הקדושים של היום, של ימינו - עם ישראל כאן בשומרון ובכל מקום, ננצח בעזרת השם. גם בחרב, וגם בתנופת בנייה ומליוני יהודים ביהודה ושומרון, בעוטף עזה, בגבול הצפון וגם בגוש קטיף תבנה ותיכונן, במהרה בימינו אמן".

הידוען גיא הוכמן קרא לצד דגן, תפילה לשלום חיילי צה"ל והחזרת החטופים. בסוף דבריו, יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר תפילה לרפואת אמו של גיא הוכמן.

ראש מועצת שומרון גם הודה בדבריו לחיילי חטיבת שומרון בראשותו של המח"ט אל"מ אריאל גונן, לחיילי מג"ב ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון שסייעו לקיים את הכניסה: "ששומרים כאן על התפילה במקום הקדוש, ושמגינים על התיישבות בשומרון וכן שומרים על כל מדינת ישראל.

שהקדוש ברוך הוא ישלח להם ברכה, והצלחה ונצחון מוחץ על אויבינו. אנחנו מתפללים לחזרתם המהירה של אחיותינו ואחינו החטופים והחטופות בעזרת ה', בניצחון גדול. ולרפואתם של כל הפצועים".

יוסי דגן קבר יוסף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}