י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
713 חללים

הותר לפרסום: שלושה לוחמים ופרמדיקית הי"ד נהרגו בפיצוץ מבנה ברפיח

במהלך סריקות במבנה בשכונת תל סולטאן אירע פיצוץ, הסמ"פ בגדוד שקד בגבעתי סרן דניאל מימון טואף, סמ"ר עמית באכרי, סמ"ר דותן שמעון והפרמדיקית אגם נעים הי"ד נפלו. באירוע נפצעו גם חמישה לוחמים, 3 מהם באורח קשה

הותר לפרסום: שלושה לוחמים ופרמדיקית הי"ד נהרגו בפיצוץ מבנה ברפיח
כוחות חטיבה 5 ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

שלושה לוחמים ופרמדיקית נהרגו אתמול בפיצוץ מבנה ברפיח שבדרום הרצועה: סרן דניאל מימון טואף, בן 23 ממורשת, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, סמ״ר עמית באכרי, בן 21 מיושיביה, וסמ״ר דותן שמעון, בן 21 מאלעזר, לוחמים בגדוד שקד של חטיבת גבעתי.

כמו כן באירוע הקשה נפלה סמ״ר אגם נעים, בת 20 ממשמרות, פרמדיקית בגדוד 52 של עוצבת עקבות הברזל (401). החיילת הראשונה שנהרגה ברצועת עזה מפרוץ המלחמה.

מצה"ל נמסר כי עוד חמישה לוחמים נפצעו בתקרית, שלושה מהם באורח קשה ושניים באורח בינוני. בקרב אחר בדרום הרצועה נפצע קצין לוחם בסיירת גבעתי מירי RPG על נגמ״ש נמ״ר שבו נסע.

בגל"צ דווח כי ארבעת החיילים נהרגו אתמול מפיצוץ מבנה ממולכד בשכונת תל סולטאן ברפיח. הכוח נכנס למבנה במסגרת סריקות שביצע במרחב, ולאחר כניסתם - המבנה הממולכד התפוצץ. לפני הכניסה למבנה, הופעלו אמצעים שנועדו לאתר מלכודים ומטענים, אך הם לא הצליחו לזהות את מלכוד המבנה ולכן הכוח נכנס לתוכו. בצה״ל עדיין בודקים מה היה מנגנון הפיצוץ, ופועלים לאתר את המחבלים שעומדים מאחורי הפעולה.

מתחילת המלחמה נפלו 713 חיילים. מתחילת התמרון הקרקעי בעזה נפלו 346 חיילים.

 

רפיח תל סולטאן חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}