ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
500 התעוורו

המספרים מטפסים: 4000 נפצעו, 400 אנושות: "ישראל יצרה מאגר מידע ענק"

ישראל יצרה רשימה של רשת טרור שלמה, ברחבי לבנון כמו גם במדינות שכנות. מאות מאנשי חיזבאללה נפצעו קשה בפניהם, 500 פעילי חיזבאללה איבדו את עיניהם. בלבנון עדכנו כי מניין הפצועים עלה ל-4000 ול-11 הרוגים

המספרים מטפסים: 4000 נפצעו, 400 אנושות: "ישראל יצרה מאגר מידע ענק"
התקיפה בעונק לבנון צילום: רשתות ערביות

בעולם מתפעלים מהתחכום הרב של הפעולה שהצליחה לשתק בבת אחת אלפי מחבלי חיזבאללה מבלי לסכן חייל ישראלי אחד.

גולשים רבים הגיבו על המבצע האדיר ששיתק אלפי מחבלים: "ישראל תמפה פציעות, אשפוזים בבתי חולים, פוסטים במדיה חברתית, תקשורת אלקטרונית, קטעי חדשות ורשומות רפואיות, ותקשר את כולם לאנשים שהיו להם את הביפרים האלה".

עוד נאמר: "תשכחו מהפציעות והמוות, ישראל פשוט יצרה מאגר מידע עצום הולך וגובר על חמושי חיזבאללה ידועים ועלומים, כמו גם על תומכיהם, שותפיהם, חברים, בני משפחה, עמיתים, מקומות עבודה, כלי רכב ובתיהם". ישראל פשוט יצרה רשימה של רשת טרור שלמה, ברחבי לבנון כמו גם במדינות שכנות.

מקורות באל-ערביה מסרו כי מאות אנשי חיזבאללה נפצעו קשה בפניהם, כתוצאה מהפיצוץ הפתאומי של הביפרים, ערוץ אל-חדת' הסעודי דיווח כי בסביבות 500 פעילי חיזבאללה איבדו את עיניהם בפיצוצי הביפרים היום.

שר הבריאות הלבנוני הודיע כי מניין הפצועים בלבנון עלה ל-4000 ול-11 הרוגים. מבין הפצועים 400 במצב קשה.

בכאן חדשות דווח כי שר החוץ הלבנוני, עבדאללה בו חביב, קיבל שיחת טלפון ממקבילו המצרי, בדר עבד אל-עאטי, שהביע את תנחומיו, ואת סולידריות מצרים עם לבנון. עבד אל-עאטי אמר כי מצרים עומדת לצד לבנון ומסר כי מצרים מוכנה לתת כל עזרה אפשרית לטיפול בנפגעים.

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מצרים ביפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}