ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מהערים המובילות בעולם

ואיפה אתם? עשרות תל אביבים מחזיקים בנכסים נזילים של 100 מיליון דולר

תל אביב מופיעה ברשימת 50 הערים המובילות בעולם עם 82 תושבים המחזיקים בנכסים נזילים של 100 מיליון דולר לפחות, לפי נתוני הדו"ח של חברת הייעוץ Henley & Partners

ואיפה אתם? עשרות תל אביבים מחזיקים בנכסים נזילים של 100 מיליון דולר
אילוסטרציה צילום: unsplash

על פי דו"ח "המולטי-מיליונרים" של חברת הייעוץ Henley & Partners שפורסם בynet, כיום חיים בעולם 29,350 אנשים המחזיקים בנכסים נזילים בשווי של 100 מיליון דולר או יותר, נתון המייצג עלייה של 54% בתוך עשור.

המגמה העולמית בהובלת סין, שראתה זינוק של 108% במספר המולטי-מיליונרים בשטחה בעשור האחרון. ארצות הברית מדורגת שנייה עם עלייה של 81%, בעוד שאירופה רשמה צמיחה מתונה יותר של 26% בלבד.

על פי הדו"ח, שליש מהמולטי-מיליונרים מתרכזים ב-50 ערים מרכזיות בעולם, כאשר שלוש הערים המובילות הן מארה"ב: ניו יורק ניצבת בראש הרשימה עם 744 מולטי-מיליונרים, מפרץ סן פרנסיסקו עם 675 ולוס אנג'לס עם 496. לונדון מדורגת במקום הרביעי עם 370 מולטי-מיליונרים, בעוד בייג'ינג ושנגחאי נכנסות גם הן לרשימת הערים המובילות.

תל אביב מופיעה ברשימת 50 הערים המובילות בעולם עם 82 תושבים המחזיקים בנכסים נזילים של 100 מיליון דולר לפחות, לפי נתוני הדו"ח.

ד"ר יורג שטפן, מנכ"ל Henley & Partners, מציין כי הביצועים הפחות חזקים באירופה נובעים מצמיחה איטית בשווקים מרכזיים כמו בריטניה, גרמניה וצרפת. עם זאת, מדינות קטנות יותר באירופה, כמו מונקו, מלטה ופולין, חוו צמיחה משמעותית של 75% ומעלה במספר המולטי-מיליונרים.

אנדרו אמוילס, ראש המחקר בחברת New World Wealth, מדגיש כי מעל 60% מהמולטי-מיליונרים הם יזמים ומייסדי חברות. לדבריו, הנוכחות שלהם בערים מרכזיות היא קריטית ליצירת מקומות עבודה ולהגברת הצמיחה הכלכלית.

הדו"ח צופה כי עד שנת 2040, ערים באסיה ובמזרח התיכון, כמו האנגז'ו, שנז'ן, דובאי ואבו דאבי, יחוו עלייה של מעל 150% במספר המולטי-מיליונרים שלהן. במקביל, ערים ותיקות כמו שיקגו, מוסקבה וציריך צפויות לצמוח בקצב מתון יותר של פחות מ-50%. תל אביב נכללת ברשימה כעיר שצפויה לעלייה של 50% עד 100% במספר המולטי-מיליונרים בשנים הקרובות.

מיליונרים תל אביב נכסים עושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}